ruilen: CP voor FP

Ik heb een beetje een impuls aankoop gedaan. Ik heb een E-Sky Honeybee CT gekocht en wil deze nu graag ruilen voor een Fixed Pitch heli, bijvoorbeeld de Honeybee FP2. Mijn CT heeft nog nooit gevlogen en is compleet in doos met garantie en al. Plus veel extra onderdelen. Wie weet/wil dit? grt Daan:confused:

Zet dit even in het verkoopdeel.
Op dit plekje heb je weinig kans iets serieus tegen te komen

Hoi graafgido.
Heb je de heli nog?

Ik heb hier een walkera ufly-s die ik eventueel wel zou willen ruilen.
De heli is ongeveer van het zelfde formaat en een fp.

Als je intresse hebt of meer info wil, dan hoor ik het graag.

Groetjes, patrick

Hallo.

De ufly-s heb ik afgelopen jaar gekocht in augustus.
Ik heb met deze heli leren vliegen, na een coax heli.

Ik heb de heli gekocht als rtf set, dus compleet met zender ,lader en lipo's.
Ondertussen heb ik ook al de nodige reserve onderdelen liggen, zoals bv. Blades, tail, skids, canopy, tandwielen, torck tube as, en nog wat onderdelen. (Ik weet zo ff niet precies wat ik allemaal nog heb)

Aan de heli heb ik een kleine aanpassing gedaan, de bodemplaat wat omgebogen naar beneden, waardoor er ook wat grotere lipo's in passen dan de standaard 800 mah lipo's.
De canopy is ook wat bewerkt, maar er zit nog een originele nieuwe bij.

De zender heeft een dual rate functie, waarmee je de heli wat rustiger kunt maken voor beginners, dit gaat dmv. Een schakelaar.
Er zit ook een schakelaar en draaiknop op om het toerental te begrenzen.

De doos en boekjes heb ik ook nog.

Groetjes, patrick.

Beste Patrick,

Er zitten 3 (nieuwe) Lipo's van 1000MAh bij, verder drie sets rotorbladen, staartrotoren en een compleet crashset, een mainshaft, horizantal shaft, push rot set, main gear, main blade clip, en een prof trainingkit. Kortom, voorbereid op evt crash ;) Ik woon in Frankrijk en wilde voorbereid zijn dus vandaar al die reserve onderdelen. Eind Mei ben ik in NL dus dan kunnen we eventueel mekaar opzoeken! Ik denk dat we wel een goeie ruil hebben, de Walkera is ook dezelfde prijsklasse toch?

Hallo.
Ik denk dat dit voor beide een leuke en eerlijke ruil is.
Het klopt, de walkera ligt in de zelfde prijs klasse.

Ik hoor graag van je als je weer in nederland bent. (Waar verblijf je dan?)
Ik kom zelf uit drunen, maar kom voor mijn werk veel in de regio rotterdam.

Groetjes, patrick

oh, nou dat is te doen, we verblijven in Leidschendam, althans, eerst een paar dagen en daarna gaan we een lang weekend naar Winterswijk maar dat is ver weg. Als we in L'dam zijn kunnen we misschien afspreken, ik houd je op de hoogte!! grtjs Daan

Hoi Patrick,

we vertrekken 28 mei naar NL en zijn dan een paar dagen weg in het land. In de week van 4 t/m 8 juni zijn we in Leidschendam!!
grtjs Daan

Oke.
Kom je dan toevallig in de buurt van rotterdam of drunen (brabant)?
Het zou mooi zijn als we ergens kunnen afspreken waar we beide niet zo heel ver voor hoeven te rijden.
Ik hoor het wel weer.
Groetjes, patrick

Ik zal al vast de spullen van de ufly bij elkaar zoeken en de lipo's laden.
Dan ligt alles al vast klaar voor de ruil.

Groetjes, patrick

ik zocht eigenlijk een manier om een persoonlijk bericht te versturen om telnummers uit te wisselen maar kan het niet vinden in dit forum. Mijn emailadres is d.b@hccnet.nl stuur me ff een mailtje met je nummer ok?
grtjs Daan

Back