Ruilen voor 4 gevulde koeken: E-Sky Nemo (half gebouwd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sleurhutje

Forum veteraan
Dat hele FPV trekt me niet meer. Al geruime tijd ligt de Nemo half gebouwd en iets gemodificeerd in de garage. Omdat het geen vlieger is om gewoon mee te vliegen en erg gewild is bij jullie FPV'ers, hierbij dus ruilen voor 4 gevulde koeken. ;) Gelijk oversteken, opsturen van gevulde koeken is nooit zo'n succes. En reserveren doen we ook niet aan. :lol:

Gewoon as-is zoals op de foto's. De twee HXT500's voor de rolroeren blijven zitten. Rolroeren zitten met scharnieren i.p.v. tape. Landingsgestel is er niet bij. Stokje zit vast in de vleugel, evenals de carbon buis in de vleugel. Staart is gemodificeerd met 6mm Depron. Stangetjes etc. zitten er ook niet bij.

forsale-esky_nemo1.jpg

forsale-esky_nemo2.jpg

Laatst bewerkt:
Aasgier!!! ;)

Wie het eerste daadwerkelijk met koeken komt, wordt de eigenaar. Morgen ben ik thuis. :teacher:

Zoek het uit... Als je er al vanuit gaat dat ik hem niet 'koop' verkoop je hem maar aan een ander, ik haak af met zo'n attitude... Ik heb je net duidelijk gemaakt dat ik nog niet in 't land ben...

Ik had er vier, maar had een beetje trek(nu zijn er nog maar drie).
Morgen bij de koffie.......(dan zijn er nog maar twee).
En tijdens de rit naar Beverwijk(dan zijn er geen koeken meer).

Misschien een appel en een ei?(ommeletje)

Mvg. Richard

He shit! Ik woon inde buurt! Dat weet je! Maarben dit weekend in groningen! Als oud-koper had ik hem graag gehaald, maar iemand is me vast voor. Maar als je gaat matsen stuur maar een mail!

Het blijft toch altijd hilarisch om dit soort "advertenties" te plaatsen. Mensen die gaan vragen of er geen motor, complete setup, FPV-set, zender of dergelijke bij zit. Opsturen, bij voorkeur gratis, en reserveren is ook geen optie. :? ;)

Hoe dan ook, als het goed is worden de koeken geregeld en de koffie staat al klaar, net nog getest. :morning: :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back