Ruim 450 Modelbouw locaties in Nederland + KNVvL

Ik heb deze website gemaakt met gevonden modelbouwlocaties via google. (getest met IE8, Chrome, Firefox3)
Net zoals het topic "Overzicht Webshops" hoop ik op jullie ondersteuning om de database erachter up to date te houden.

Wat is er te vinden:

modelbouwwinkels
modelvliegclubs
modelautoclubs
modelbotenclubs

nieuwschierig? kijk dan eens op:

Modelbouwwinkels en modelbouwclubs, ruim 450 modelbouw rc locaties in Nederland

Graag jullie reacties.

voor de moderators: op deze website worden geen verdiensten behaald

Laatst bewerkt:
inmiddels 100 x bekeken. Staan jullie clubs op de juiste locaties? zo niet, vul dan het formulier in wat op de website staat.

Dat was 1 van de soort rc clubs die er zijn. Op deze site staan ruim 450 modelbouwlocaties.
POI file's zijn in de maak.

Ik weet niet waar je je info vandaan hebt maar dat zou ik eerst eens checken voor je het openbaar zet!

De club waar ik vlieg staat er u twee maal op. 1x correct (vlieglocatie) en 1x met het adres van zo'n 5 secretarisen terug! Daar zit de beste man niet op te wachten denk ik als zijn adres met tef nr. enz vermeld staat. Hij is zelfs al een jaar of 5 geen lid meer.

Ik heb geen zin om dat te corrigeren dat is de verantwoording van degene die het plaatst. Is hij daar niet zeker van dan moet hij het niet plaatsen. Niemand heeft er tenslotte om gevraagd!

m.a.w. Wees voorzichtig met iemands informatie te plaatsen.

Teus, bedankt voor je info. Hier heb ik wat aan. welke club bedoel je die dubbel zou staan?

Als iets eenmaal op google staat en inmiddels verouderd is, is dit lastig aan te passen. 1 van de nadelen van google.

via jullie hoop ik dus op reacties van locaties die niet kloppen.

Westland Models is jaren geleden verhuisd naar:
Commanderij 53
3155AA Maasland

Quartel modelbouw heeft al veeeele jaren geen filiaal meer in Rotterdam. Wel eentje in Hoogvliet.

Quartel modelbouw heeft al veeeele jaren geen filiaal meer in Rotterdam. Wel eentje in Hoogvliet.

Nu dus ook niet meer, dat wijkje in Hoogvliet gaat op de schop Winkel gesloten, wordt verwezen naar locatie Pijnakker .

m.v.g. Brandaris

Per definitie bevindt de modelvliegclub zich niet op het woonadres van de secretaris. Haal maar een streep door het gros van alle modelvliegclubs. Zal ook wel gelden voor varen en rijden.

In tiel klopt er ook weinig van, kan hier nergens vlieg spul krijgen hoor, er is alleen een static shop ergens ik dacht in de zoutkeetstraatje. Die bij kweilkade Scale line is ook al lang weg naar Dodewaard.

Vliegveldje van ons is nergens te vinden.
Zoeken op lienden, lingemeer bij google maps (vogelenzangseweg)
Dan aan de rechterkant van dat huizen parkje boven de linge 2e veld.

Oh en secretariaat is de oude. Nu ben ik dat.

Maar goed, idee is leuk.

Laatst bewerkt:
t Gouwen Vijfje Modelbouw
Achterom 107
1621 KT Hoorn
Tel: 071-5121528

Telefoonnummer is niet afkomstig uit Hoorn.
Van wie het wel is weet ik niet.

Nummer moet zijn : (0229)215178 (Zie gouden gids)

Als er veel van deze adressen niet kloppen of winkels zijn gesloten dan hebben hier ook andere sites last van die clubs en winkels tonen op een verzamel site. (waarscheinlijk ook airtoys enz...) met jullie hulp hoop ik de juiste adressen en locaties te krijgen.

Bedankt alvast en blijf de juiste adressen posten, graag dan wel met volledig adres.
Alleen zo krijgen we een juist overzicht van de locaties.

ik zal ze z.s.m. aanpassen.

@Gammapooka
@d.knoppers
@Brandaris
@Vin
@Corrien

De aanpassingen zijn gedaan, zoals jullie zien zit ik er boven op. Nogmaals dank voor de wijzigingen.

Laatst bewerkt:
Milcoi, ff de KNVvL site natrekken, MVC DELTA Vlissingen zit niet in Haamstede, daar woont de (inmiddels ex) secretaris. Bij de KNVvL staat het contacadres ( is meestal het adres van de secretaris) en niet van het vliegveld. Deze gegevens kun je dus niet gebruiken voor het aanduiden van de vlieglocatie.
Hetzelfde geldt overigens ook voor Alouette, die vliegen bij Rilland en niet in st. Maartensdijk.

Leuk idee hoor, maar je moet wel wat zorgvuldiger te werk gaan en zéker niet zonder toestemming zomaar privé tel nummers op internet o.i.d. zetten.

Back