ruimte gebrek radio box

ik heb mischien wel een rare vraag, maar ik heb een robitronic mantis laatst gekocht en heb nu ook een fail safe gekocht maar het past allemaal net in het boxje.
mag ik de bedrading allemaal iets inkorten? van de fail safe maar ook de bedrading van de auto enzo? ik doe dan solderen en een krimkous erom heen dan is het wel water dicht.

lijkt me geen probleem.
ik doe het zelf ook in mijn savage's en alles werkt gewoon zoals het hoort.
en bij 1 heb ik het humppack voor de ontvanger op de centerskid plate gemonteerd.

Echt waterdicht krijg je het niet zo gauw, maar je kunt zonder problemen de draden inkorten hoor.

M.v.g. Mark

Beste is om ze dan aan de servo kant in te korten. dus servo uit elkaar halen, draadjes lossolderen, knippen op lengte en weer vastsolderen in de servo. is het netste. of een stuk eraf knippen, en gewoon een nieuw stekkertje erop..

Ik kort ze eigenlijk nooit in. Gewoon een stukje oprollen en een tyripje erom heen, aan de kant van de servo.

Gebruik je wel een humppack en een niet-standaard ontvanger?
Dat scheelt namelijk al een heleboel ruimte in het bakje.
Ik heb zelf een Mantis gehad en het paste er altijd redelijk goed in.
Je moet altijd wel even rommelen om het netjes te krijgen overigens.

bij sommige auto's is het zo dat de accu apart zit....
ik deo het altijd netjes bij elkaar binden en dan toch maar proberen erin te proppen....

sinds dat ik een spektrum onvanger heb,past alles er nog beter in (kleinere ontvanger,GEEN failsafe meer) enz...

maar succes met het knutselen aan de servo's enz..

M.v.g. delfin

ik heb wel een humppack ja, en alles past ook wel in het bakje maar ik moet altijd ff prutsen voor dat het erin zit. en ik hou er wel van dat het altijd netjes zit. ik ga van het weekend denk ff de draden inkorten.
maar bedankt voor alle info

Back