Rustler banden voor asfalt

• Topicstarter Topicstarter Hound
  • Startdatum Startdatum
H

Hound

Guest
Ik heb de zoekfunctie even geprobeerd maar daar kan ik geen goed antwoord vinden.
Ik heb een Traxxas Rustler besteld en ik lees dat de banden er snel slijten op asfalt. Welke banden zijn hiervoor geschikt? (ik zou graag een link naar een site in nederland willen, omdat de verzendkosten dit erg duur maken voor alleen een set banden...)

Alvast bedankt!

Hey hound,

Je zou eventjes kunnen kijken op de site van pkracing, maar ik zit ook altijd met de vraag... Waar kan ik het goedkoopst bandjes scoren?!! Goede wegbandjes voor de rustler zijn anaconda tires, en ik heb momenteel als off road bandjes de bashers. Deze zijn niet duur, en erg goed. Ik heb nog geen ervaring met de anaconda bandjes.

Grtz,,.. Sander

de bandjes slijten idd ergg snel,
ik heb een setje carson racing gekocht bij een rc zaak in zoetermeer, waren niet te duur (geloof 27euro of zoiets) en slijten niet bijzonder snel.
wel de bandjes goed lijmen want die waren bij mij al na 1 min los...
zit een normaal straatprofiel op.
op zich wel redelijke bandjes (maar niet zoveel grip als de standaard bandjes)
apart is wel dat er geen foam inzit.

een bijkomend voordeel, of nadeel de maten van de banden zijn precies hetzelfde maar de plek van de as is veel dieper waardoor de wagen een stuk breder word aan de achterkant, tis maar waar je van houd hij word ongeveer 3cm breder.

::RC-Central Online shop:: heeft de anaconda's liggen.
Even een mailtje sturen, prijs weet ik zo niet.

005-3.jpg

Back