rustler rxv starter met vragen over defect

hallo allen,
ik heb vandaag een rustler vxl met veel updates overgenomen en begin dan ook mijn nieuwe hobby.
Laat ik hem nou net een seconde in handen geven aan mijn neefje en whoom op een grasveld precies over een paal....bulkhead achter deel afgebroken, en wat vloeistof volgens mij uit de vering, heb er nog geen enkel verstand van, dit gaat lekker :-((

nou zoek ik mij een ongeluk en denk ik koop gelijk een alu bulkhead achter, maar dat blijkt niet zo simpel te vinden gekgenoeg met al die webshops. Toen dacht ik ik ga wel in de omgeving van arnhem naar een rc winkel, ga ik ff praatje maken, blijkt er niet te zijn? is uden echt het dichtste bij? dit gaat lekker zo....

helllup....
thnx tom

Laatst bewerkt:
thanx! die in elst is dichtbij. Toch vreemd dat ik online geen bulkhead achterzijde kan kopen en voorzijde zijn wel te koop...zal morgen eens met de winkel bellen.

Zijn er ook mensen uit arnhem eo met een cluppie ofzo? die ergens samenkomen? op het forum het laatste bericht ik dacht in 2013...

okay gelukt! morgen ff naar elst. weet iemand of je een baja body op een rustler kan zetten? of een andere custom body die net ff anders is?

De reden waarom je geen "achter" bulkhead vind is omdat dit niet bestaat.
Je hebt achteraan de gearbox.
Je foto's kunnen we (of alleszinds ik) niet zien,denk dat je album op prive staat dus pas dit even aan als je wilt.
En het is een rustler vxl,geen "rxv" ;)
Verder wens ik je iets meer succes toe met de hobby,de rustler is zeker een leuke instapper!

Edit: even over die body,je kan een baja body op de rustler zetten maar hangt er vanaf de welke.Je hebt er specifiek voor dit formaat auto (1/10) maar de baja body's voor bijvoorbeeld de slash zijn groter (want de slash is iets langer) dus vergis je niet en neem de juiste.Een slash baja op een rustler is echt niet wat je wilt hebben.Tenzij je zoals mij je rustler verlengt,maar dit moet je nu nog niet doen,eerst effe lekker rijden.Proline heeft leuke kappen voor traxxas,vooral de bulldog vind ik een mooie.

De reden waarom je geen "achter" bulkhead vind is omdat dit niet bestaat.
Je hebt achteraan de gearbox.
Je foto's kunnen we (of alleszinds ik) niet zien,denk dat je album op prive staat dus pas dit even aan als je wilt.
En het is een rustler vxl,geen "rxv" ;)
Verder wens ik je iets meer succes toe met de hobby,de rustler is zeker een leuke instapper!

Edit: even over die body,je kan een baja body op de rustler zetten maar hangt er vanaf de welke.Je hebt er specifiek voor dit formaat auto (1/10) maar de baja body's voor bijvoorbeeld de slash zijn groter (want de slash is iets langer) dus vergis je niet en neem de juiste.Een slash baja op een rustler is echt niet wat je wilt hebben.Tenzij je zoals mij je rustler verlengt,maar dit moet je nu nog niet doen,eerst effe lekker rijden.Proline heeft leuke kappen voor traxxas,vooral de bulldog vind ik een mooie.

Hey bedankt! Ik ben naar uden gereden (elst bleek heel duur/geen goeie recensies) en daar noemde ze het al. Heb nog wat reserve gekocht. Nu bijna alles los, maar de wielen zitten echt moervast. Ik heb tevens inmiddels een andere kap thanx!!!

Back