ron van sommeren Forum veteraan 19 jun 2014 #1 Vir wanneer die swartes weer eens onrustig is www.bbc.com/news/technology-27902634 Laatst bewerkt: 19 jun 2014
Henri Kaper verslagschrijvers 19 jun 2014 #2 Lekker ethisch bezig, die jongens! Maar ja, ik heb ook al eens een YouTube-video gezien van een Russische drone met een machinegeweer eronder.
Lekker ethisch bezig, die jongens! Maar ja, ik heb ook al eens een YouTube-video gezien van een Russische drone met een machinegeweer eronder.
Robbie TPC Forum veteraan 19 jun 2014 #3 De Terminators komen eraan, als deze drone autonoom word, net als die cameradrone...
Henri Kaper verslagschrijvers 19 jun 2014 #4 Robbie TPC zei: De Terminators komen eraan Klik om te vergroten... Wees maar gewoon bang voor mensen. Die zijn al erg genoeg.
Robbie TPC zei: De Terminators komen eraan Klik om te vergroten... Wees maar gewoon bang voor mensen. Die zijn al erg genoeg.
ron van sommeren Forum veteraan 15 jul 2014 #5 Anderzijds ... Lifeguard drone to the rescue! Ik voorzie ook de modernisering van een ouderwets kermisspelletje
Anderzijds ... Lifeguard drone to the rescue! Ik voorzie ook de modernisering van een ouderwets kermisspelletje