's nachts rijdem

• Topicstarter Topicstarter Speedfreakssj
  • Startdatum Startdatum
S

Speedfreakssj

Guest
Hoe doet men dat hier? ik heb laatste gewoon een MagLite mini op mijn MT2 getierapped.
Deze ging alleen een beetje kazpot toen ik over de kop vloog.
Nu zat ik er aan te denken er een SureFire op te monteren aangezien deze wat steviger zijn. kan dit gewoon of is er een veel makkelijkere oplossing? behalve overdag rijden natuurlijk want mijn maat heeft soms a;;een laat in de avond tijd en het is natuurlijk leuk als het weer winter word en donker.

Surefire er op "Tapen" is toch makkelijker?
ken jij trouwens ledjes of neon dat 65 lumen afgeeft?
die Maglite geeft 5.5lumen volgens de site en die surefire 65 maar die doet dan ok maar een uur met zijn batterijen/
zou dat te fel zijn? ik rijd mogelijk ook bij de makro en daar lopen ook beveiligingsmensen. zouden die bang worden of valt het wel mee als het meerlicht geeft dan hun Maglite 4D?

je hebt tegenwoordig van die straalledjes, die gebruiken ze vaak in de auto ook van autostyle is dat geloof ik.
die zou je b.v. in de koplampen in kunnen bouwen.

en lumen heb ik geen verstand van ik weet alleen dat het iets met lichtsterkte te maken hebt,maar meer ook niet.

je hebt ook aanstekers met een ledje erin ,paar van die aanstekers kopen en de ledjes eruit slopen.

volgens mij kan ik dan beter gewoon losse ledjes kopen en die aansluite ipv die aanstekers kopen/
het moet idd een beetje gestraald worden zodat ik kan zien waar de auto ongeveer heen gaat.
Ik kan wel een plaatje zoeken van een 961 lumen MagLite of een 600 lumen sureFire maar weet niet of dat nut heeft.
die zijn namelijk net zo duur als de hele auto inc electronica volgens mij.

heb nu 2 ledjes voor en wat zwakkere achter en heb er nog 2 liggen voor bij voor en is genoeg hoor.

wij hebben met de club ook al eens 's nachts gereden maar ipv de auto te verlichten. we hadden 2 autos geplaatst op 2 hoeken zo dat een groot deel een beetje verlicht was en op het rechte stuk een lichtslag gelegt. na paar rondjes om te wennen werdt het zeer fijn

Mari zei:
Ik heb in het verleden gewoon zo'n verlichtigssetje van de fiets op mijn auto getyrapt!

jup, hiero hetzelfde, die dingen kunnen tegen een stootje, en je kan zien wat de voor en achterkant van de auto is, ook wel handig :wink:

Ik heb onder mijn auto gewoon oranje neon gebouwd en groene ledjes als koplampen en gewone rode voor achter :P (het is nu net een kermis auto :lol: :lol: :lol: )

maar ik wil zo graag dat mensen er naar kijken met het idee van wow, wat zit daar op....
en aangezien surefire lampjes erg stevig zijn en lekker fel vroeg ik me af of het daarmee kon/
neon en ledjes zijn leuk maar dan moet ik echt weer gaan kloten met draden en er zitten wmb nu al genoeg draadjes en dingetjes in.

Back