S411 c-hubs

Hallo , ik ben aant zoeken naar de verschillende c-hubs voor de S411.
Er zijn c-hubs voor verschillende graden van caster. 0° , 2° , 4° (standaard) en 6°.
Maar ik kan deze echt nergens vinden, enige verschillen die ik vind is hard en medium , maar dat is gewoon de hardheid van het matriaal.
Deze hardheden heb je ook in de wishbones en uprights.
Iemand enig idee ?

Bedankt alvast

Laatst bewerkt:
Dat was mij ook al opgevallen. Het lijkt dat Serpent maar één spuitgiet mal heeft voor de kunststof c hubs, en wel die van 4 graden. Ze gebruiken dan verschillende materialen voor de hardheden. De 2 en 6 graden zijn nu volgens de onderdelenlijsten alleen in alu verkrijgbaar.
Overigens gaat bij mij de S411 tot nu toe op alle circuits waar ik geweest ben prima met de 4 graden blokken. Alleen voor Rucphen zou ik voor de 6 graden kiezen.

Dus EricJan , in Rucphen rij je met de alu c-hubs ?
Heb een mailtje naar Serpent gestuurd om dit te vragen , ma ben nog aant wachten op antwoord.
Vind het idd ook vreemd , want als je de setupsheets even gaat doornemen zie je ook in iedere setup de 4° c-hubs.

zou rijden schreef ik. Vrijwel elke auto waarmee ik de laatste 20 jaar in Rucphen heb gereden heeft bij mij iets meer castor hoek dan standaard. Ik heb nog niet met de S411 in Rucphen gereden, en dat ben ik komend half jaar ook niet van plan, veel te koud.

zou rijden schreef ik. Vrijwel elke auto waarmee ik de laatste 20 jaar in Rucphen heb gereden heeft bij mij iets meer castor hoek dan standaard. Ik heb nog niet met de S411 in Rucphen gereden, en dat ben ik komend half jaar ook niet van plan, veel te koud.

Ja da is best aan te nemen dat het redelijk koud gaat zijn , de winter staat voor de deur ;)

Btw waar heb je ''zou rijden'' geschreven ?
''Alleen voor Rucphen zou ik voor de 6 graden kiezen.'' ------- off topic

Back