saddlepack vastleggen

ik heb een academy sp3,
mijn batterijen liggen in 2 saddle packs per 2
zoals hier:
AC-CA157.jpg

maar dan gewoon de achterste cel weg.

nu is mijn probleem:
hoe leg ik die batterijen vast? nu gebruik ik vezelplakband.
maar je moet dat regelmatig wel eens verversen en dan moet je die plakband er zo tussen prutsen. iemand die ik ken gebruik velkro, maar al de haartjes van 't tapijt blijven daar aan plakken.

Is er een andere manier om die batterijen vast te leggen ?

alvast bedankt

greetzzz
florian

velcro lijkt mij toch de beste oplossing mijn baterijen zijn zo ook vast gemaakt en rijd ook vaak op tapijd maar komt nie echt veel stof tussen

Ik had er toen der tijd een klitteband over zitten van HPI geloof ik.

Hiervan was de onderkant glad (dun stukje stof) en de bovenkant zat dan de klitte band.

badmuts20 zei:
Ik had er toen der tijd een klitteband over zitten van HPI geloof ik.

Hiervan was de onderkant glad (dun stukje stof) en de bovenkant zat dan de klitte band.

lijkt mij redelijk goed 8)
heb je het artikel nr. of een foto of link ...

Oei daar vraag je wat.

Ik had hem va mijn HPI pro 2 gehaald.
Ik zal is ff voor je zoeken.

[EDIT]

Zo ff voor je gekeken. Die van de HPI pro 2 zitten volgens mij vast aan het chassis maar nu heb je wel een indruk van wat ik bedoel.

ppro2.jpg

merci maar het is niet voor een HPI pro2 :?

maarja...

waar kan ik online van die "Velcro Wire Ties" kopen?
liefst in belgie of nederland

nee, dat had ik begrepen maar ik had zo'n soort accupack montage bij de mdelbouw winkel aangeschaft.

ik denk dat je ze kan vinden in een modelbouwwinkel ik heb het zelfde systeem maar dan van GM racing

hallo wat dachten jullie van skistrips dat is het zelfde wat jij bedoeld dat is kiltteband om ski's bij elkaar te houden heeft bijna elk sport winkel

Ik ken het niet maar als jet niet te dik is (ivm de grondspeling van de SP3) moet het dan zeker lukken.

3M heeft ook een vergelijkbare velcro. Maar met kleine paddestoeletjes aan beide kanten. Deze haken in elkaar. Daarblijven geen pluisjes in zitten. Misschien eens navragen bij een plaatselijke verdeler (doe het zelf zaak of zo).
Is trouwens steviger dan gewone velcro in sommge gevallen. Gebruikt in vliegtuigbouw.

die van GM-racing vind ik niet ...

maar die van 3M vind ik (google afbeeldingen)
velcro%203M.JPG

bedoel je deze?

ik vind het niet op die grote website van 3M

Ja, of het is een variant. Heet denk ik dual lock,soms moeilijk om de gewone velcro en deze uit elkaar te houden. Maar enfin, met de beschrijving kun je al de vraag stellen.

Back