Beste historische modelschepen bouwers. Zoals bekend vindt Sail 2015 binnen enkele dagen plaats te Amsterdam. Door omstandigheden kan ik daar helaas niet naar toe gaan. Nu heb ik een vriendelijk verzoek aan diegenen die wel in de gelegenheid zijn om daar een kijkje te nemen of gedurende Pre-Sail in IJmuiden.
Daar ik binnenkort wil starten met de bouw van de Italiaanse AMERIGO VESPUCCI zou ik daarvan graag zoveel mogelijk detail foto's van willen ontvangen die een modelbouwer nodig heeft. Jullie als enthousiaste modelbouwers weten welke foto's ik bedoel.
Zijn er leden die wel naar Amsterdam of IJmuiden gaan, dan houd ik mij aanbevolen voor de ontvangst van de benodigde foto's. Natuurlijk kunnen deze digitaal tegen betaling verzonden worden.
Hiermede hoop ik dat met dit verzoek de details foto's "binnenstromen".
R. Lub
Daar ik binnenkort wil starten met de bouw van de Italiaanse AMERIGO VESPUCCI zou ik daarvan graag zoveel mogelijk detail foto's van willen ontvangen die een modelbouwer nodig heeft. Jullie als enthousiaste modelbouwers weten welke foto's ik bedoel.
Zijn er leden die wel naar Amsterdam of IJmuiden gaan, dan houd ik mij aanbevolen voor de ontvangst van de benodigde foto's. Natuurlijk kunnen deze digitaal tegen betaling verzonden worden.
Hiermede hoop ik dat met dit verzoek de details foto's "binnenstromen".
R. Lub