Stevo
Forum veteraan
Ik bedoel alleen aan te geven dat saito genoeg goede alternatieven heeft voor de ys.
Correct. En ook alternatieven die minder je bankrekening kraken wat in mijn geval niet onbelangrijk is.
Men moet zich ook de vraag stellen waarom Saito veel en veel populairder is dan bv YS. Spares zijn even makkelijk te verkrijgen als een broodje bij de bakker om het zo te zeggen, ze kosten niet zot veel geld, zijn betrouwbaar, er bestaat een groot gamma die heel het spectrum van brandstoftoestellen dekt enzovoort....
Als je toch lood moet gaan stoppen in de neus kun je beter een robustere motor nemen lijtk me dan dood gewicht wat lood eigenlijk is. Uitlaat van een Saito zal niet zo gek veel wegen, toch niet genoeg om 400 gr te compenseren.
Saito is een goeie "allrounder". De meesten zijn als het op competitie aankomt toch grotendeels overgestapt op electro, toch in de F3A klasse (ik spreek voor Belgie).
Nu ik het toch aanhaal, electro geen optie? (duurder, weet ik:sad

Stevo
Laatst bewerkt: