Saito spare parts

Weet iemand misschien waar ik onderdelen kan bestellen voor mijn saito 72. Ik heb hobby-in al gebeld maar daar duurt het tussen de 2 en 3 maanden om te bestellen.
Ik heb wel wat amerikaanse site's gezien waar ze de onderdelen hebben maar meestal verzenden zij niet naar europa.

Hmmm... toch raar. Zover ik weet heeft Dennis bijna alles op voorraad. Hij is immers importeur van Saito in Nederland. Doe jezelf een plezier en bestel nu maar bij Hobby in. Het is even wachten maar dan weet je zéker dat je de spullen krijgt. Bestellen uit USA kan wel maar dan moet je wel weten waar je het vandaan haalt. Onderdelen voor Saito kun je bij Hobbyhorse bestellen of anders bij Horizonhobby. Deze sturen ook naar de EU!

Wat heb je dan nodig voor je Fa72?

8)

Kijk daar heb ik wat aan.

Ik heb een throtlle barrel nodig. Ik heb deze motor voor weinig over gekocht van een clubgenoot en hij heeft waarschijnlijk de gashevel er niet helemaal goed opgezet en toen het schroefje aan gedraaid om de hevel vast te zetten. Resultaat: er is een randje van de throtle barrel afgebroken en dus trekt deze nu valse lucht.

Maar ik ga toch proberen in Amerika iets te bestellen.

Ah deze dus.... Tja, voor die prijs :idea:

Maar Dennis heeft niet een hele carb voor je dan? Ik denk dat de prijs, indien hij er een heeft liggen, niet veel zal schelen met een onderdeel van een carb besteld uit de US of A. Als je deze snel in huis wilt hebben kom je toch weer een aanzienlijk aantal euri's duurder uit dan wat het onderdeeltje moet kosten. Daarbij lijkt het me niet ondenkbaar dat Dennis gewoon een .72 doos opentrekt en er een volledige carb uithaalt. Misschien had hij niet meer genoeg .72's op voorraad liggen.
Dit zeg ik omdat ik ooit zo'n vergelijkbaar probleem had en het ook even duurde voordat het binnen was. Er is toen ook een nieuwe motor gebruikt om een onderdeel 'uit te lenen' zeg maar. Maar daar had hij er 6 van liggen duzzzzz..... :wink:

Succes in ieder geval! 8)

Back