Samenvatting van seizoen 2012

Discussie in 'F5J' gestart door trebor siuhyn, 7 nov 2012.

  1. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.964
    Locatie:
    Eibergen
    Als ik terug kijk op het afgelopen seizoen kan ik wel concluderen dat het een geslaagd jaar was alleen wat winderig.
    Vijf geslaagde wedstrijden gevlogen en de deelname nam ook steeds weer iets toe. Waar we zeker in geslaagd zijn volgens mij om een goede sfeer te hebben, ook het divers aan modellen was mooi om te zien. En het aantal schade's viel echt mee geen mid airs mooi.
    Ik moet zelfs alle piloten een compliment geven want vandaag het materiaal
    gecontroleerd en in de mottenballen gedaan en wat blijkt alle lijnen waren heel en alle doelen dat geeft de burger weer moed ;)
    Ik mag wel zeggen een geslaagd seizoen.
    Vooruit kijkend naar 2013 zal het een drukker jaar worden en gaan we voor het eerst internationaal met een eurotour ook wil ik zelf meegaan vliegen in de competitie en ook staan er weer eurotours op mijn agenda o.a. Spanje om toch eens te kijken hoe ze het daar doen.
    Wat eurotours betreft is het wel een aanrader om eens mee te maken als het goed is krijgt Duitsland er twee en mijn "favoriet" Weilheim is daar ook weer bij, misschien een idee om met een groep te gaan.

    En ook nu blijf ik weer zeggen hebben jullie opmerkingen of aanmerkingen en tips melden.
    Zo kreeg ik via via te horen dat men ook graag wedstrijden op zondag wou echter voor 2013 te laat want ik had de aanvragen de deur al uit in 2014 zal ik er rekening mee houden.
     
  2. PH_AJH

    PH_AJH Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2007
    Berichten:
    12.151
    Locatie:
    away
    Ik zag in het KNVvL blaadje dat F5J in 2012 de op twee na grootste modelvliegklasse was in Nederland; F3J 45, F3K 29 en F5J 17 geklasseerde deelnemers. Niet slecht voor het eerste jaar.
     
  3. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.964
    Locatie:
    Eibergen
    volgend jaar dubbele :rolleyes::confused:
     

Deel Deze Pagina