Sand/street rover tamiya

Hallo,

Heb de zoek functie meerdere malen gebruikt en gegoogled maar niks kunnen vinden over de tamiya sand/street rover.

Ik vroeg me af

of de bodyshell op een beter chassis kon worden gezet omdat het chassis waar die nu op zit HEEL veel aan moet gebeuren om een beetje harder en duurzamer te zijn in mijn mening.wil eigelijk een brushless erin leggen en er +- 50 km/u mee kunnen rijden zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik te veel sloop.

Alle advies en info zijn welkom

bedankt voor het lezen.

Auto kost nieuw net geen 120 euro.
Modellbau-Seidel - Tamiya - 58522 Street Rover 2WD (DT-02) 1/10

En dit is geen race monster.
50 km. kan makkelijk maar alleen op een vlake weg.
Off-road zou ik er een milde 13,5t brushless instoppen.
Ze kunnen wel tegen een gecontroleerde stoot.

En anders moet je echt voor een betere auto kijken.
Welke auto dat Is moet je echt zelf bepalen. Het prijskaartje bepaal je natuurlijk zelf.

Mocht je een budget hebben dan kan ik je wat meer advies geven.
De vraag naar jou is ook, wil je plezier rijden of wedstrijden??

Gr Sander.

bedankt Sander,

Dan denk ik dat ik een ander onderstel moet kopen met die kap erop?
maar dan de vraag waar zou hij oppassen???
andere merken??

Hoi, een maatje van mij heeft een Street rover en heb hem gisteren in standaard setup zien rijden. Ziet er erg leuk uit en rijd standaard zo'n 30 ofzo maar het lijkt wel sneller.

Het onderstel is een basis Tamiya dt chassis en is niet echt geschikt voor hele hoge snelheden zoals je zelf al beschrijft.

Zelf wil ik de body eens passen op mijn Team Associated B4. Dat lijkt mij wel leuk staan en is een goed onderstel. Dat zou op zich wel moeten passen aangezien het beide buggy chassis zijn.

Ik waarschuw je wel dat de body erg dun plastic is, weliswaar wel hard plastic maar wel heel dun. Als je er op 50km een koprol mee gaat maken dan sloop je hem denk ik al aaridg.

Persoonlijk zal ik hem gewoon standaard rijden, daar is die auto ook voor bedoeld, gewoon een fun car, eventueel een goedkoop chinees brushless setje in zoals hier al werd genoemd een simpele 13.5 of een simpel brushed motortje, 17t ofzo.

Back