Sanicole Airshow, editie 31.

Allen daarheen 8)

http://airshow.sanicole.com/index.php

Programma in te kijken op de website.

Tickets online te bestellen.

affiche%202007.jpg

Natuurlijk Gaan we daar heen...
Vorig jaar was ook super...

Vooral de Amerikaanse bommenwerper!
Die was echt groooooot en gaaf...

Groetjes,
Jeroen

nou,nou

ik ga er al 4jaar achter een naar toe, ik vind het altijd maar zelfde...

schaffen is dan nog leuker :P

Airbus zei:
nou,nou

ik ga er al 4jaar achter een naar toe, ik vind het altijd maar zelfde...

Nou... vorig jaar stralend zonnetje, het jaar daarvoor kleffe koude regen, dat vind ik toch niet helemaal hetzelfde... :lol:

Airbus zei:
schaffen is dan nog leuker :P

Spring zeker ook eens binnen langs onze club; vorig jaar hadden we een (mini)hangar ter beschikking gekregen, altijd wat te beleven. En ons veldje ligt op een hoekje van Schaffen airfield, ook daar welkom.

rafgol zei:
Nou... vorig jaar stralend zonnetje, het jaar daarvoor kleffe koude regen, dat vind ik toch niet helemaal hetzelfde... :lol:

ja toen was het te warm :P pff al die toestellen heb ik paar X gezien, en van Jet geweld ben ik niet weg van :wink:
Oude Prop toestellen vind ik Relaxer!

Spring zeker ook eens binnen langs onze club; vorig jaar hadden we een (mini)hangar ter beschikking gekregen, altijd wat te beleven. En ons veldje ligt op een hoekje van Schaffen airfield, ook daar welkom.

Heb ik gedaan :wink: heb ff staan lalle met (wss) je clubleden.
Toffe manne :D
Maar zien vliegen heb ik ze niet :?
dit jaar toch maar eens goed zien dan...

21-22 juli Jets Over Pampa
21-22 juli F3M in Tongeren
22 juli Airshow Sanicole

Aaargh...verschrikkelijke keuzes.... :?

Ik ga er nu al een 5tal jaar naartoe.En ik vind het 1 van de betere airshows.Veel afwisseling.
Paar jaar geleden een fly by van een B1 Bomber en die deed welliswaar een halve roll. COOL !!!
Royal Jordanian Falcons,heel goed.Het enige stuntteam zonder radioverbinding.WTF!!!

Back