Sanwa 40MHz of Acoms 40 MHz

• Topicstarter Topicstarter Flappie
  • Startdatum Startdatum
F

Flappie

Guest
Hallo,

Ik wil een zender kopen. Ik twijfel tussen een Sanwa 40 MHz:
231622_BB_04_FB.EPS.jpg

231622_LB_02_FB.EPS.jpg

Of een Acoms pistoolgreep zender:
292354_ZB_01_FB.EPS.jpg

292354_LB_00_FB.EPS.jpg

Welke is beter? Pistoolgreep of normaal maakt me niet zo veel uit. Iemand ervaring met die Sanwa? Welke zouden jullie nemen?

Thx

Sanwa levert in principe wel betere kwaliteit dus als 't allemaal niets uitmaakt zou k daarvoor gaan, ander voordeel, je wil waarschijnlijk over 'n tijd een betere zender en dan zul je misschien wel weer voor een sanwa kiezen en kun je de kristallen hergebruiken enzo...

Hallo,

Er is nog een pistoolzender van Acoms de Hayabusa.
FM 40Mhz en 4 kanalen bij Conrad €89,95. (excl. verzendkosten).
Zie ook de Tamiya site en forum over deze zender.

Kijk eerst wat je met een zender allemaal wil, overweeg dan pas een aankoop... Je kan nu wel een simpele zender kopen, maar als je over een paar maanden meer mogelijkheden wilt (settings) dan kun je weer een andere zender gaan kopen...

De een heeft zo zijn voorkeur voor sticks, de ander voor stuurwiel... Er zijn al verschillende topics hierover geschreven...

Ikzelf geef de voorkeur aan een stuurwielzender... vanwege de diverse settings die ik wilde hebben, heb ik destijds de keus laten vallen op de XS-6 van Graupner... een prijzige zender (€200,-) maar zijn geld zeker waard (als je tenminste wat doet met de mogelijkheden die er op zitten!)...

Back