Vlak voor de vakantie deed mijn RD8000 zender het in eens niet meer... gewoon helemaal niets, terwijl ik een paar minuten daarvoor nog gevlogen had (misschien wel een geluk bij een ongeluk). Ik heb toen hobby Deals gebeld en die zei mij dat er grote problemen zijn met de R8000, zelfs zo groot dat deze zender niet meer geproduceerd wordt en uit de handel genomen is.
Zijn er mensen die ook problemen met de RD8000 hebben en dan ben ik zeer benieuwd wat deze problemen zijn. Ook wil ik graag weten of mensen de zenders opgestuurd hebben ter reapratie e.d.
groeten Bob
NB: ik heb nu een Futaba T7CP gekocht maar mis toch nog wel de RD8000. Handiger om te programeren, voelt net iets beter in de hand. :cry:
Zijn er mensen die ook problemen met de RD8000 hebben en dan ben ik zeer benieuwd wat deze problemen zijn. Ook wil ik graag weten of mensen de zenders opgestuurd hebben ter reapratie e.d.
groeten Bob
NB: ik heb nu een Futaba T7CP gekocht maar mis toch nog wel de RD8000. Handiger om te programeren, voelt net iets beter in de hand. :cry: