Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo, de kap van mijn hellfire begint aardig op te raken. en nu is het mijn vraag of de kappen voor de savage ook op de hellfire passen? of makkelijk pas te maken is, bijv. de humvee kap of plymouth
Ik heb al Hellfire kappen op Savages gezien, zonder al te veel problemen. Het omgekeerde lijkt me ook zeker mogelijk. Ik geloof zelfs dat de bodyposts bijna dezelfde positie hebben.
Bijna al die kappen passen op iedere auto, soms alleen de spatbord uitsparingen een beetjuh bij werken, en ander www.Pkracing.nl even bellen, Jan weet van de meeste wel wat past en niet past.
me stuurservo was vorige week overleden dus heb maar meteen een kap ook besteld en deze mooie velgen de kap past wel aardig alleen me spoiler gaat niet meer passen en voor de voorbumper moet ik ff een aluminium stripje maken zodat die wat meer naar voren kan. voor de rest ziet hij er mooi uit (het is de chevrolet el camino kap geworden)
Nu nog even op de juiste plek gaatjes maken en hem in mooi kleurtje spuiten