savage bodie op hellfire mogelijk?

• Topicstarter Topicstarter balkie
  • Startdatum Startdatum
B

balkie

Guest
hallo, de kap van mijn hellfire begint aardig op te raken. en nu is het mijn vraag of de kappen voor de savage ook op de hellfire passen? of makkelijk pas te maken is, bijv. de humvee kap of plymouth

HPI%20Plymouth-k.jpg
PRO3104-00-k.jpg

Ik heb al Hellfire kappen op Savages gezien, zonder al te veel problemen. Het omgekeerde lijkt me ook zeker mogelijk. Ik geloof zelfs dat de bodyposts bijna dezelfde positie hebben.

ok, zijn er misschien mensen hier op het forum die dat hebben gedaan en misschien een foto hebben?

Bijna al die kappen passen op iedere auto, soms alleen de spatbord uitsparingen een beetjuh bij werken, en ander www.Pkracing.nl even bellen, Jan weet van de meeste wel wat past en niet past.

gr Ghossie:rolleyes:

me stuurservo was vorige week overleden dus heb maar meteen een kap ook besteld en deze mooie velgen :D:D de kap past wel aardig alleen me spoiler gaat niet meer passen en voor de voorbumper moet ik ff een aluminium stripje maken zodat die wat meer naar voren kan. voor de rest ziet hij er mooi uit :D (het is de chevrolet el camino kap geworden)

IMG_2426_2_.JPG

IMG_2425_2_.JPG

IMG_2423_2_.JPG

Nu nog even op de juiste plek gaatjes maken en hem in mooi kleurtje spuiten :D

Back