Savage x te hoge toeren stationair

Hallo. Ik heb een probleem met mijn savage. Hij blijft veel te hoge toeren maken en wil rollen als een dolle stier. Kan iemand mij hierbij helpen aub?

Heeft het wel goed gewerkt?

En als je het gas richting de rem beweegt wordt het dan minder? Zo ja, dan is het de TH trim op de zender.

Wil die niet lager is het of te arm op de LSN of de stationair is te ver in gedraaid.

Gebeurt het wanneer de motor opgewarmd is, staat die te arm op de HSN.

Heeft het wel goed gewerkt?

En als je het gas richting de rem beweegt wordt het dan minder? Zo ja, dan is het de TH trim op de zender.

Wil die niet lager is het of te arm op de LSN of de stationair is te ver in gedraaid.

Gebeurt het wanneer de motor opgewarmd is, staat die te arm op de HSN.

Bedankt in ieder gevam voor het antwoord.

Hij draait nu al wat beter (dacht ik)...nu begint hij te trillen dat het lijkt alsof je steeds beetje gasgeeft.

Zoals Roelof ook al zij, als je remt gaat de motor dan ook langzamer/rustiger lopen? Als je remt beweegt de gas schuif dan nog verder de carburateur in.

Chris de motor gaat niet echt rustiger als ik rem. Het lijkt erop dat die constanst een tikkie gas krijgt.....waardoor die wil lopen/trillen.

Bedankt

Naar binnen draaien word het stationair lopen hoger van. Uit draaien, links om.
En de trim op de zender mee aanpassen.

Tip. Lees de sticky's in het brandstof auto forum eens door. Staat een hoop bruikbaars in.

Succes.

Back