Savage xl kapot

Weet er iemand wat er kapot is aan mij savage? Als ik gas geef rijden alleen mijn voorste wielen en als ik stop stoppen alleen men voorste wielen, het is vierwielaandrijving maar alleen de voorste wielen draaien alvast bedankt

Diff gesloopt , aandrijfas gesloopt of simpelweg ergens een boutje/schroefje verloren.
Vanaf het midden"diff" kijken wat er wel en niet draait en vervolgens gaan sleutelen.

Ik denk dan wss iets met de aandrijving aan de achterkant ;p kan het aan het achterdifferentieel liggen? Dat is het denk ik het enige wat kapot kan gaan zonder het te zien.

mvg

matthijs

Dan moet je dus vanaf het midden naar achter alles gaan controleren...
Daar waar het stopt met draaien zit het probleem.

Check voor de gein maar eens of het kleine inbusje nog aanwezig is op de menemers voor de aandrijfas naar achter...

Vrijwel zeker dat er daar 1 ontbreekt , of in het midden of bij het achterdiff...

[mod]Gelieve niet voor ieder dingetje een nieuw topic openen! Ik heb er al 1 gewist en 2 samengevoegd.[/mod]

een savage heeft dus GEEN midden diff.
maar zoals al eerder gezegd is gewoon stap voor stap nagaan tot waar je aandrijving hebt.

en ik denk dat je inderdaad het imbusje van je achterste outdrive kwijt bent.

leg je auto op z'n kop en kijk aan de achterkant van je versnellingsbak ( wat jij middendiff noemt ). dat busje waar je aandrijfas in gaat zal waarschijnlijk los zitten

Sorry voor het late antwoord-
, was even druk met schoolbezig, ik heb vandaag verder gezocht en je hebt gelijk ik ben een boutje kwijt deze heb ik intussen al bestelt! Nu wachten tot ik deze heb en dan kan ik terug rijden! Bedankt!

Back