Savage

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door rc-freak, 28 mei 2004.

  1. speedy consales

    speedy consales

    Lid geworden:
    2 feb 2004
    Berichten:
    342
    Locatie:
    Delden
    Kun je aardig wat brandstof voor kopen en een hele zooi onderdelen de bij is ook een aanrader als je ff vraagt aan de mensen die hier ook een savage hebben welke snel stukgaan zou ik der meteen bij bestellen scheelt aanzienlijk met nederland een voorbeeld
    Een 47 tands tandwiel VS 2dollar 49 ovgeveer 2 euro 38 met btw in nederland 8,25 zelfde tandwiel
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Zie voor aanpassingen aan savage artikel op: http://www.savage-central.com/article29.html (is ook al genoemd op pagina 1 van dit topic)

    Kan iemand mij trouwens vertellen wat voor soort gloeiplug er in een S-25 motor gaat??

    Mzzl SJAC
     
  3. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    extra onderdelen vooral niet kopen heb je simpel weg niet nodig een extra spur is natuurlijk altijd handig maar dat is vanzelfsprekend.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Nu ook een Savage RTR bij http://www.hk-modellbau.com/ voor 475€. Weet er iemand of hier de zender bij is? Ik snap dat nog altijd niet goed, bij een andere site zoals ik al hoger zei, was dat ook dezelfde kit, RTR, maar er stond dus zonder zender.
    Ervaringen met de winkel ook misschien?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mijn ervaring, en mijn mening dus ook, verschilt hiervan. Met vooral de standaard stuurservo en de enkelvoudige rem, heb ik toch wat mindere ervaringen. Maar goed, het kan zijn dat ze jou wel goed bevallen, dat geldt alleen niet voor iedereen.......en ik ben niet iedereen.

    @ Yeager

    Voor zover ik weet is een Savage 25 RTR altijd met zender, misschien dat er winkels zijn die er bepaalde onderdelen uithalen, maar dan moet dit vermeld staan. Staat er niets bij dan is een Savage 25 RTR set volgens mij altijd met ontvangers, servo's en zender.....http://www.hk-modellbau.com: Kende ik niet.

    Mzzl Sjac
     
  6. remie

    remie

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    1.296
    Locatie:
    Velden (Nederland)
    zoals jullie weten heb ik dus bijna mijn savage.
    maar wat kan ik in het begin het beste kopen om te tune.
    ik zat al te denken aan spider diff mod.
    of hebben jullie een beter idee?
     
  7. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    sjaccq dit zal komen omdat jij waarschijnlijk een .25 hebt gekocht ik heb eeen SS gekocht en dus direct dure goede servo's er in geplant :twisted:
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Klopt, ik heb een .25 in de RTR uitvoering. Ik vind de servo's van een wat mindere klasse. Met de SS kun je o.a qua servo's, inbouwen wat je wilt = een voordeel!!

    mzzl Sjaccqq
     
  9. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Sommige zijn niet handig genoeg om de auto bijna helemaal zelf in elkaar te zetten en die kopen dan een RTR... maareh in een RTR kan je ook andere servo's zetten als ze je niet bevallen... dat lukt sommigen dan nog net wel (met hulp :lol: )
     
  10. maar het is juist leuk om je savage zelf inmekaar tezetten :p maar jah mensen die 2 linker handen hebben gaat moeilijk :p

    En rc-freak wanneer heb je hem nou eens :p :p ;)
     
  11. delsol

    delsol Guest

    jonge jonge jonge wa maakt da nou uit of je een rtr of een ss koopt??
    als je da toch fijner vind ...
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    :offtopic:

    Onhandig? kan zijn, ik kwam vrijdagmiddag op het idee dat ik vrijdagavond met een Savage wilde rijden, dus heb ik een RTR gekocht. Daarnaast ben ik het met Delsol eens, dat het niet zoveel uitmaakt wat je koopt, als je er maar plezier in hebt.

    Verder vind ik het prettig dat er mensen bereid zijn met elkaar kennis te willen delen door middel van een forum, ongeacht of dat het over een dolgedraaid schroefje :wink:, een servo, of wat voor onderwerp dan ook gaat. Wat dat betreft hebben we allemaal wel eens hulp nodig en is het modelbouwforum een mooi instrument om ook onhandige(re) modelbouwers plezier te geven in hun hobby. Dus wat dat betreft alleen maar RESPECT!

    Mzzl SJACCQQ
     
  13. rc-freak

    rc-freak Guest

    En rc-freak wanneer heb je hem nou eens :p :p ;)[/quote]

    Ik krijg hem aankomende maandag! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    Je hoort het dan wel via msn.

    rc-freak
     
  14. remie

    remie

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    1.296
    Locatie:
    Velden (Nederland)
    ik heb um gister al gekregen :lol:
     
  15. DjangoT

    DjangoT Guest

    ik heb de mijne al verkocht.
    lol, maar gefeliciteerd, mij zal je wel aantal keren zien van de zomer(met goed weer :p) dan wilk um wel ff zien ;)
     
  16. Savage-Racer

    Savage-Racer Guest

    ik heb hem net opgehaalt:D:D goede service bij quartel dinsdag bestel donderdag in huis kon alleen vandaag pas ophalen inverband met vervoer :roll: nu even baterije enzo opladen en vanaaf de eerste meter maken maar die auto ik had niet verwacht dat ie zo groot was hoor greets :D
     
  17. Guest

    Guest Guest

  18. Savage-Racer

    Savage-Racer Guest

    jah ik begrijp het nu :mad: die tering honden hebben 16% gegeven en ik moes eerst 10% hebben :mad::mad: kutwinkel
     
  19. atx

    atx Guest

    Hoeveel tankjes (a 160ml) moet ik oprijden om de motor goed in te rijden?
     
  20. RayxM

    RayxM

    Lid geworden:
    3 jun 2004
    Berichten:
    108
    Je kunt na 3 of 4 tankjes beginnen met armer te rijden en de hoofdsproeier correct af te stellen maar het zal een anderhalve liter duren totdat de motor zijn maximale kracht geeft.
     

Deel Deze Pagina