Saven in profili 2.15b

jan brilman

Forum veteraan
Hoe kun je tussentijds, als je bezig bent een wing panel te configureren, tussentijds opslaan?

Ik zie nergens de optie '(tussentijds) opslaan' . . .

Kijk ik er overheen? :confused:

jan.

Volgens mij kan dat alleen in de Pro versie. Weet het niet zeker, maar in de gewone versie is het wingpanel gebeuren meer een demo met zeer beperkte mogelijkheden dacht ik.

Je loopt wat versies achter Jan, ze zitten nu op V228b. En om alles met wingpanels te doen moet je idd. de Pro versie hebben.

Gr. Teus

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb het net even gechecked in de Pro versie (2.28b) en daar kan je ook niet tussentijds opslaan.

Wat je moet doen is gewoon doorklikken op "volgende" als je wilt gaan stoppen tot je tot het einde bent en dan "voltooien" geven. Volgende keer kan je dan gewoon weer je project openen met "modify" en verder gaan waar je gebleven was. Zo kan je altijd je projecten blijven aanpassen als dat nodig is.

Of dit werkt in een niet Pro versie weet ik niet, volgens mij is het daar alleen een soort Demo.

Gr. Teus

Teus,

Bedankt.

Wat je zegt klopt, had ik ondertussen zelf ook ontdekt.

maar in de gewone versie is het wingpanel gebeuren meer een demo met zeer beperkte mogelijkheden dacht ik.

Dat ben ik niet met je eens; het biedt in ieder geval mij al schitterende mogelijkheden . . .

Z'n geld meer dan waard!

jan.

Back