D de Beer Guest 29 apr 2009 #1 nou ik heb er 1 bestelt in hongkong en hij is nu onderweg een scania 3 asser highline r620 of zoiets maar ik maak me geen zorgen over de opbouw enzo maar wel over de paint en kleuren want daar kan ik nooit uitkomen met en zonder witte streep is dit wat? (het is nog in ontwikkeling) gr. maarten Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2009
nou ik heb er 1 bestelt in hongkong en hij is nu onderweg een scania 3 asser highline r620 of zoiets maar ik maak me geen zorgen over de opbouw enzo maar wel over de paint en kleuren want daar kan ik nooit uitkomen met en zonder witte streep is dit wat? (het is nog in ontwikkeling) gr. maarten
M markioo Forum veteraan 29 apr 2009 #3 hallo welkom hier bij de truckers, ik zou voor de met witte lijn gaan, mvg markioo
T T-nuhz Guest 29 apr 2009 #4 Ik vind de paint zonder de witte streep mooier, maar het is jouw Scania.
Volvo_freak 29 apr 2009 #5 ik vindt die met de witte lijn het mooiste maar zoals T-nuhz al zegt het is jou Scania