scania grill met 4 rechthoekige verstralers ingewerkt

Discussie in 'Model truckers' gestart door RCSTG, 11 dec 2008.

  1. RCSTG

    RCSTG

    Lid geworden:
    2 jul 2007
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Belgie
    hallo modelbouwers

    ik had graag eens jullie gedacht geweten over volgend item :
    scania grill met 4 rechthoekige verstralers ingewerkt

    mijn bedoeling is deze te gaan produceren en te verkopen , maar wilde even de intresse peilen alvorens ik de productie laat starten , u moet weten dat dit niet simpel is om dit te produceren , zo moet eerst het hoofdstuk perfect zijn en dan pas kan de mal er van gemaakt worden en kan de productie beginnen

    ik kan nog geen informatie geven omtrend de prijs

    wel zou het setje volgende onderdelen bevatten :

    -grill met 4 rechthoekige verstralers ingewerkt
    -4 passende wit transparante glaasjes
    -boormal om de verlichting er mooi in te doen passen
    -kleine handleiding

    graag hoor ik jullie mening en intresse hier over

    [​IMG]

    wanneer er genoeg intresse is zal dit spoedig in productie gaan

    grtjes joeri
     
  2. V8-nielso

    V8-nielso

    Lid geworden:
    25 apr 2008
    Berichten:
    228
    Locatie:
    Zeewolde
    mits de prijs niet te hoog zal zijn ben ik wel geintereseerd.
     
  3. sjon_r

    sjon_r

    Lid geworden:
    16 okt 2006
    Berichten:
    818
    Locatie:
    Dr88
    Klinkt veel belovend !!
     
  4. henkv8

    henkv8

    Lid geworden:
    7 sep 2008
    Berichten:
    205
    Hoi Joeri,

    Nou ziet er goed uit man.
    Als het zover is heb ik wel interesse.
    Dus ik zou zeggen laat maar komen.
    Heb er alle vertrouwen in dat het netjes gaat worden.

    Groet Henk.
     
  5. jordi

    jordi

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    717
    Locatie:
    nieuwveen
    ik heb ook wel intresse.

    je zou ook alleen de verstralers kunnen produceren. onder-grille hebben de scania-rijders al!

    we horen wel wanneer de productie start en wat de prijs ongeveer gaat worden.(de prijs is wel doorslag gevend voor mij om te beslissen!)
     
  6. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Het zijn dus verstralers zonder de Led?Ziet er wel netjes uit.Ik heb gekozen voor de ronde uitvoering.
    gr Marcel.
    [​IMG]
     
  7. RCSTG

    RCSTG

    Lid geworden:
    2 jul 2007
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Belgie
    hallo jordi

    de losse verstralers zijn verkrijgbaar bij Bredlast op dit forum , de prijs is onbekend , bredlast heeft ook meer in dit gamma , bv zoals 3-kamer ronde achterlichten in 2 verschillende diameters , 3 verschillende soorten wielnaven en nog veel meer

    grtjes joeri
     
  8. jordi

    jordi

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    717
    Locatie:
    nieuwveen
    hallo joeri,

    nu je het zegt heb ik de verstralers al eens voorbij zien komen hier in een topic. zaten volgens mij in een zonneklep.
    met verschillende onderdelen van bred last en ik bekend. enige voorbeelden gezien in waspik en in het topic hier op t forum.
     
  9. Volvo_freak

    Volvo_freak

    Lid geworden:
    11 nov 2008
    Berichten:
    893
    Locatie:
    België SchriekCity
    Ik ben wel geïntresseerd, de beslissing zal afhangen van de prijs.
    Als ik het goed begrepen heb zitten er dus geen led ofzo niet bij in de kit.
     
  10. RCSTG

    RCSTG

    Lid geworden:
    2 jul 2007
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Belgie
    hallo ,

    er zit geen verlichting bij , dit kan eventueel bij besteld worden , dit zouden dan 5mm leds zijn met bijhorende weerstand voor een spanning van 12volt

    wanneer dit product klaar is voor verkoop zal ik het er bij vermelden voor de personen die leds willen in de kit

    grtjes joeri
     
  11. SJD

    SJD

    Lid geworden:
    23 aug 2007
    Berichten:
    163
    Locatie:
    Benthuizen
    Ik heb ze al op me scania zitten, deze zijn wel wat kleiner maar ik vind ze wel mooi passen tusen de gril.

    [​IMG]
     
  12. pietervanseters

    pietervanseters

    Lid geworden:
    10 okt 2008
    Berichten:
    326
    Locatie:
    Dordrecht
    grill met 4 lampen

    hallo truckdriver

    Deze grill met 4 verstralers wordt momenteel gemaakt door VERKERK MODELBOUW. Ook is er de zonneklep met 4 verstalers.

    deze info is nog niet naar buiten gekomen omdat het de heren van verkerk nog niet tevreden waren met het eindproduct..
    ze nu de puntjes op de i aan het zetten.

    gr pieter
     
  13. RCSTG

    RCSTG

    Lid geworden:
    2 jul 2007
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Belgie

    hallo pieter

    leuk dit te horen dat verkerk hier ook mee bezig is , ik ben benieuwd wanneer deze zal klaar zijn , waarschijnlijk als ik er al 100 verkocht heb, en aan de maak van dat product van verkerk zit er een grote vraagtegen bij he , wanneer zal dit klaar zijn , wat zal er de prijs van zijn , en zoals vele weten komt verkerk altijd veel te laat zoals de scania 141 die al maanden lang klaar had moeten zijn , maar ja , ik doe men ding , en we zien wel , ik weet als ik zeg ik iets ga maken dan duurd het geen maanden maar dagen , en begrijp me niet verkeerd maar uw bericht komt me raar over , ik aanzie het dat je wil zeggen dat het nutteloos is dat ik deze ga produceren , maar niks is minder waar als ik zeg dat deze 100% zeker geproduceerd zullen worden , ook durf ik mijn hand hier voor in het vuur steken dat mijn product velen malen goedkoper zal zijn , sorry als ik het verkeerd versta , tot zover de questie "verkerk"

    grtjes joeri
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  14. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    joeri je moet je inderdaad ook niet op pinnen aan andere verkopers, zoiets heet concurrentie. dat komt vanzelf wel.

    ik ben wel benieuwd naar de kapjes die bredlast gebruikt omdat ik ze ook in de zonneklep wil hebben en 4 vind ik te overdreven, wil er gewoon maar 2 hebben

    misschien dat er nog wel meer lampen bijkomen maar aangezien ik zit te denken een stenentrailer achter mijn scania te bouwen denk ik niet dat dit mooi zal staan maar goed wie weet ;).

    echter prijs zal wel belangrijk zijn ja.
     
  15. markioo

    markioo Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 dec 2007
    Berichten:
    6.443
    hallo
    deze rechthoekige chrome kapjes zeg maar
    heb ik voor mn 1:8 trucks gehad,
    dus is het misschien een tip om bij de duitse 1:8 truck leveranciers te kijken bij zijmarkerings verlichting,
    ik heb intussen mn scania torpedo en renault magnum verkocht,
    anders kon ik het laten zien,
    maar conrad heeft het ook in het programma gehad,
    en robbe heeft deze nu geloof ik ook,moeten jullie maar even robbe site bekijken,
    mvg markioo
    veroma per 2 stuks,5 eurie,10x5x5 mm
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  16. RCSTG

    RCSTG

    Lid geworden:
    2 jul 2007
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Belgie
    hoi cheeta

    ik maak me er niet druk om hoor , iedereen is vrij om te doen wat hij wil , en wat die glaasjes betreft , bredlast is ze nog aan het ontwikkelen , wat mij niet tegen houd men grill te gaan produceren , hij maakt ze spoedig klaar beloofde hij mij , en de gedachten zinderen ook in men hoofd om een zonneklep te maken met 2 verstralers in , en de gewone verlichting , ik probeer te maken wat de concurentie nog niet heeft , zo hoord het toch , dit is zeker niet de eerste keer dat ik dingen produceer , zo heb ik de ook de DAF XF 95 SSC in het gamma (niet van bredlast) die op tamiya schaal is , en ook scania spiegels

    grtjes joeri
     
  17. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    hallo joeri zit je op msn toevallig?
     
  18. pietervanseters

    pietervanseters

    Lid geworden:
    10 okt 2008
    Berichten:
    326
    Locatie:
    Dordrecht
    hallo truckdriver

    het is duidelijk dat je geen onderzoek doet naar je concurentie... want de heer muller in duitsland heeft een zonneklep met verstralers erin zowel 2 als 4 en de toplampjes erin!!!!!! dus die zijn er ook al. De scania spiegels zijn zowel door verkerk, ebh en nog andere gemaakt.scania 141 project volgens mij heb je geen idee wat de ontwikkelings kosten hiervan zijn. kijk naar wat er wel is en wat er nog niet is.
     
  19. RCSTG

    RCSTG

    Lid geworden:
    2 jul 2007
    Berichten:
    206
    Locatie:
    Belgie
    hallo pieter

    even een paar punten

    je zegt dat ik geen onderzoek doe naar wat er al bestaat en wat niet , ik zal je even iets zeggen

    -ik heb tot de dag van vandaag nog geen scania grill gezien met de verstralers in , dus is dit voor mij een product dat kan gemaakt worden , verkerk of gelijk wie gaat niet vertellen met wat ze bezig zijn om de concurentie geen voorsprong te geven

    -ik ga niet naar elke fabrikant gaan vragen wat zij aan het maken of realiseren zijn , want dan krijg je als antwoord , hou geregeld de site in het oog en je komt het te weten ( meestal is het dan al verkoops klaar)

    -zoals je zegt MULLER heeft ook die zonneklep al , waarom maakt verkerk die dan nu ook al als ze al door een andere fabrikant geleverd kan worden

    -MULLER heeft die zonneklep , dus ben ik vrij om deze ook te gaan produceren en te verkopen , en mijn prijs kan veel lager liggen als die van gelijk wie

    -

    je spreekt mij over de ontwikkelings kosten , mij moet je niet laten weten wat de ontwikkelings kosten zijn , men beste maat die doet niets anders dan mallen maken in alle verschillende materialen , zelfs tot in alu , en wat die ontwikkelings kosten betreffen zal verkerk al wel genoeg verzameld hebben van de klanten die zulke scania besteld hebben en een voorschot betaald hebben zeker , dus spreek mij niet over verkerk aub , ik heb al genoeg gezien en gehoord en zeker al ondervonden van verkerk , ik produceerd deze grills en daarmee basta , en daar zal niemand me van tegen houden , en zoals ik zei , mijn prijs zal pakken lager liggen dan die van verkerk , ik weet ook waarom je verkerk zo in verdediging neemt omdat je er een part in speelt in de zaak verkerk ,

    dus sorry hoor , maar mij zal niemand de les spellen!!

    en ga aub in een andere topic je gedacht gaan zeggen , niet in de mijne!!

    mvg joeri
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  20. bobross

    bobross

    Lid geworden:
    29 apr 2008
    Berichten:
    189
    Locatie:
    groningen
    onderdelen

    Goeiedag !

    Al maak je allerlei dingen die al op de markt zijn .
    Als de kwaliteit niet minder is en je bent stukken goedloper krijg je vast
    wel kopers , mij in ieder geval wel als je dingen zou leveren die ik dan toevallig op dat moment nodig heb.

    Zo ben ik nog op zoek naar een originele staande uitlaat van volvo ....


    succes !

    groeten Jans
     

Deel Deze Pagina