Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi werk zo maar ik vind de dissels zo laag zitten. Komt het met bochten anders niet uit?
Dat was precies mijn observatie ook, een poosje terug:Mooi werk zo maar ik vind de dissels zo laag zitten. Komt het met bochten anders niet uit?
En het nieuwe type wipkar met de koker trekboom.
Kijk ook naar de ondervouwlaadklep achter op, deze hangt al laag en daar moet de trekboom van de andere wipkar nog onder gekoppeld worden.
![]()
ja klopt in de 1:1 wereld dient de laadklep dan ook tevens als bumper daarom zit hij ook al lager want de bumper moet een bepaalde hoogte hebben van af het wegdek. Let ook op de zij afscherming van de aanhangwagens. Deze zijn volledig dicht. Ook dit is een eis voor LZV in de 1:1 wereldDe laadklep hangt zo laag wegens veiligheid toch, voor als er iemand achterop zou klappen? Met aankoppelen van aanhanger kan de klep wat omhoog lijkt me
Laadklep is de bumper. Moet op kniehoogte. Boete kost €250. Bij aankoppelen eerst klep omhoog voor aankoppelen. Als er morgenvroeg nog 1 staat zal ik ff meten wat de ruimte is onder de koker tot de straat. Das niet veel. Liep vroeger wel eens vast in sommige putten. Wat de knik te veelEn het nieuwe type wipkar met de koker trekboom.
Kijk ook naar de ondervouwlaadklep achter op, deze hangt al laag en daar moet de trekboom van de andere wipkar nog onder gekoppeld worden.
![]()
Als er morgenvroeg nog 1 staat zal ik ff meten wat de ruimte is onder de koker tot de straat. Das niet veel. Liep vroeger wel eens vast in sommige putten. Wat de knik te veel
Het is weer tijd voor een update, tussendoor eerst nog even gewerkt aan een ander project in 1:14..... wat ook al aardig is gevorderd. Een korte impressie.