scania modeljaar 2011

154io8.jpg

155ka8.jpg

het gaat met de trucks al dezelfde kant op als met sommige personen auto's.
Ik denk dat heel wat scania chauffeurs deze niet willen rijden!?

smaken verschillen :shock: maar ik vind hem niet om aan te zien.

dat is de nieuwe torpedo... je zult je verbazen hoeveel klanten wel torpedo willen maar neit de lengte...

ik vind hem ook afgrijselijk maar goed.

156uf8.jpg

Ik was onlangs in de fabriek van scania en na enige navraag waren de foto's weg.
Volgens een werknemer daar is het geen T maar en R uitvoering.
zoals je ziet is het een hoop plastic voor aerodynamica.

Hallo allemaal,

Dit is een proto type, dat kleine neusje heeft te maken met de veiligheid voor de mede weggebruikers, maar het heeft ook te maken Aërodynamica.
Brandstofbesparing !!!

In 2004 heeft er op de Rai in Amsterdam ook een proto-type gestaan van Scania met een klein neusje in de schaal 1:4
Dit proto-type heeft ook heel lang op de site van Scania gestaan, ik weet niet of dit proto-type nog op de site staat ???

En ja, of je vind dit nieuwe proto-type mooi of spuglelijk !!!
Volgens mij is er geen tussenweg !!!

Gelukkig ben ik geen Scania fan, hahahahahaha !!

p.s.

Ze hebben een trouwens foutje gemaakt, er staat Scania op de grille, dit moet natuurlijk MAN zijn !!!

Hallo allemaal,

Dit is een proto type, dat kleine neusje heeft te maken met de veiligheid voor de mede weggebruikers, maar het heeft ook te maken Aërodynamica.
Brandstofbesparing !!!

In 2004 heeft er op de Rai in Amsterdam ook een proto-type gestaan van Scania met een klein neusje in de schaal 1:4
Dit proto-type heeft ook heel lang op de site van Scania gestaan, ik weet niet of dit proto-type nog op de site staat ???

En ja, of je vind dit nieuwe proto-type mooi of spuglelijk !!!
Volgens mij is er geen tussenweg !!!

Gelukkig ben ik geen Scania fan, hahahahahaha !!

p.s.

Ze hebben een trouwens foutje gemaakt, er staat Scania op de grille, dit moet natuurlijk MAN zijn !!!

Jaaaaaaa, MAN past ook beter bij dit model.
wist je trouwens dat MAN de afkorting van "Mijn Armoede Nadert"is ;)

groetjes jan

Jaaaaaaa, MAN past ook beter bij dit model.
wist je trouwens dat MAN de afkorting van "Mijn Armoede Nadert"is ;)

groetjes jan

Hallo Jan,

Ja, deze uitdrukking kende ik al, ik heb een hele lijst waarop al dit soort SPOTnamen opstaan !!

Je bedoelt toch Duitse Bockwürst, hahahahaha !!!

VOLVO = Volop Onderdelen Liggen Verder Op !!!

Ik zal het hier zelf maar even neerzetten, want anders zijn er andere forumleden die mij natuurlijk even willen plagen hé !

Ik heb laatst nog een nieuwe MAN trekker gezien en ik was toch wel snel verkocht... Maar dit ding is echt wel lelijk.

Zal het deze dan niet worden uiteindelijk????Deze foto komt van de Scania site...........
gr Marcel.
scania2.jpg

Hallo Marcel,

Dit is het proto-type die ik bedoelde, die op de Rai stond in 2006 in de schaal 1:4, dus dit is het vorige prototype !!!!!
Dit word dus niet de niewe Scania !!

Back