Scania R 620 Beginner

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door ScaniaJasper, 21 mrt 2011.

  1. ScaniaJasper

    ScaniaJasper Guest

  2. Alicon

    Alicon Guest

    Welkom

    Mooi begin. Ik ben zelf ook heel standaard begonnen maar heb wel de nodige goede tips gekregen van ander bouwers. kijk maar eens op mijn topic [125647] scania-r620-6x4.

    Ik houdt ook een eigen site bij Tamiya SCANIA.

    Een goede actie was het aanschaffen van een andere motor die veel trager is. De standaard motor maakt er een race truck van.

    Veel succes.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  3. Hallo Jasper,

    Zoals alicon al zegt: De motor vervangen,de motor die het meest gebruikt wordt is de carson poison motor deze is trager en geeft een mooier 1:1 resultaat.

    En de stuurstang moet (zoals je misschien wel ergens hebt gelezen)andersom.

    Succes met de afbouw!
     
  4. ScaniaJasper

    ScaniaJasper Guest

    Dank mensen!! de motor krijg ik al, die was niet op voorraad en wat is de beste oplossing voor de stuurstang, mensen verschillen nogal van mening heb ik het idee.
     
  5. J.Bouwens

    J.Bouwens

    Lid geworden:
    21 sep 2010
    Berichten:
    363
    Locatie:
    Spaubeek
    Mooie Begin! Niet gehaast of niks, hou dit zo aan. Want een maal te snel en fout is niet zo snel te herstellen als een maal langzaam en proberen alles goed te houden. Super! Nog andere foto's?
     
  6. De stuurstang moet aan de ACHTERKANT van de stuuras.

    Dan krijg je een betere stuur uitslag en stuurt hij dus beter.

    Gr
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2011
  7. adrie van gerwen

    adrie van gerwen

    Lid geworden:
    17 nov 2008
    Berichten:
    2.067
    Locatie:
    waspik
    Bouwers die al meerdere auto's gebouwd hebben zijn het hier allen mee eens wat robin stelt.Maar de gene die het er zgn.niet met eens zijn hebben nog nooit iets
    gemaakt maar willen toch beter weter spelen.Maar kennen zelf de problemen niet.
    vr.gr.adrie
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  8. F47O(Geert)

    F47O(Geert) Guest

    Voorbeeld

    Hier een voorbeeld van omgebouwd spoorstang:

    [​IMG]

    [​IMG]

    De as nog lichtjes afgeschuind:

    [​IMG]
     
  9. Zore

    Zore

    Lid geworden:
    27 sep 2007
    Berichten:
    1.178
    @ScaniaJasper succes met je aankoop ondanks de problemen die je ondervindt. Je bent idd niet de enigste zo blijkt nu wel maar hebt nu een voorbeeld met foto's. Die aanpassingen moet je accepteren terwijl het een probleem van Tamiya is, niet andersom.
     

Deel Deze Pagina