Scania R470 Of R620

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben ook nieuw met modeltrucks,
Hebben jullie tips voor de beginner ??

Want ik heb wel altijd modeltrein gehad dus weet wel iets van modelbouw maar ik heb al een probleem waar ik jullie mening voor nodig heb.

Welke zou ik kiezen de scania R470
Conrad Electronic - System Information

Of de scania R620

Conrad Electronic - System Information

Kwa prijs maakt het niet uit maar welke vinden jullie het beste pakket ??

Mvg stephen zoutenbier

Ligt eraan wat je zelf wilt, en wat je erachter doet. Met een gewone geslote 2 of 3 asser trailer is de enkelasser mooi. Maar heb je een open trailer, of speciaal transport dan vind ik een trandemasser of meer daar beter voor staan. En waarom de enkelasser Scania, de Volvo vind ik zelf mooier.

Ik rij liefste groottransport daarom ga ik ook voor de R620 over er moet iemand nog met een overtuiging komen.

Maar iemand nog ideeen waar je rc model trucks kan halen want conrad heeft niet zo veel

Ook zoek ik een goede zender iemand suggesties ??

Laatst bewerkt:
hey en welkom hier,

waar in nederland al de winkels vlakbij zijn weet ik niet.

Maar ik weet wel dat je zelf zou moeten kiezen voor welk model.
Iedereen hier probeert er gewoon zen eigen model van te maken,
enja de ene ziet nou liever een volvo,de andere een mercedes of een scania.
Er valt van beide mooie dingen te maken...

hallo stephen.
Als je de regels van het MBF leest zie je dat er geen winkelbespreking of reclame gemaakt mag worden.Maar op internet zoeken naar modelbouwwinkels in nederland is toch geen probleem.
vr.gr.adrie

Bedankt,
Jullie horen natuurlijk nog van mij,ik zelf denk dat ik de R620 want die spreekt me heel erg aan.
Ik heb ook al een kleur ingedachten.

Over een week of 4 a 5 zullen de eerste fotos er zijn.

Mvg stephen

Weet je al welk je ga kopen?

Stephen,

Ik ben nieuw op dit forum en ik heb gisteren mijn Scania 620 besteld deze komt als het goed is over ander halve week binnen bij mij.

Ik zal daarom ook zo veel mogelijk bouwverslagen gaan volgen van dit type.

Ik ben benieuwd hoe de kwaliteit is van het Tamiya pakket, verlopig maar afwachten wat er geleverd gaat worden.

Groet,
Fazer

Hallo jongelui,

Allebij welkom op dit prachtige forum. De Tamiya pakketen vind ik zelf erg goed. En je kunt naar eigen idee van alles uit bouwen toepassen en/of dingen weg laten. Er staat genog te lezen op dit forum. En ook foto materiaal genoeg om je aan te ver gapen.

Back