SCANIA R470 TOP-LINE of LOW-LINE

Even voor liefhebber en fijnproevers.
Voor de Tamiya Scania R470 ontwikkelen wij momenteel aangepaste daken en spiegels.
Uiteraard zijn de juiste spoilers straks ook verkrijgbaar ( Midden Juni )bij het juiste type dak.
je kunt dan kiezen uit TOP-LINE of LOW-LINE

kijk regelmatig op de Asfalt Rockers pagina. http://home.wanadoo.nl/vbm.verkerk/Publiceren/

Binnenkort nog veel meer nieuwe onderdelen.

Graag hoor ik ook of er behoefte is aan een aangepaste front bumper, de mopper betreft het feit dat de
originele bumper veel te hoekig en vlak is, met name boven de koplampen.

Ik ben heel benieuwd hoe alles eruit gaat zien :D Welke andere nieuwe onderdelen zitten er nog meer aan te komen?

Groeten,

Kris

Ik las net op een ander forum dat je ook met een Scania 141 komt?? :worship: Dat zou wel helemaal super zijn!

Ik heb het gevraagd, en ze zeggen dat de topline set vanaf 27 juli te koop is voor €72,50. exclusief verzendkosten a €14,50 8O
Dat is erg veel geld voor zo'n stuk plastic ! Maar aan de andere kant, ik kan het zelf niet maken. :D

Grtz,

Anton

14,50 verzendkosten??

waarom dat nu weer dan.....8 of 9 euro was nog redelijk geweest..maar 14,50?
of is het onder rembours
ik neem die hele set dan niet,kijk ik wel even verder

Ik vind de verzendkosten ook niet echt om over naar huis te schrijven. Laat het a.u.b even weten als je een topline set ergens anders goedkoper gevonden hebt.

Bij voorbaat dank

Anton

Bij de verzendkosten zet ik ook vraag tekens. Moet wel zeggen dat de eerste foto's er niet verkeerd uitzien.

V8man zei:
Ik heb het gevraagd, en ze zeggen dat de topline set vanaf 27 juli te koop is voor €72,50. exclusief verzendkosten a €14,50 8O
Dat is erg veel geld voor zo'n stuk plastic ! Maar aan de andere kant, ik kan het zelf niet maken. :D

Grtz,

Ja weet wel dat er 300 uur in de ontwikkeling van het moedermodel en de mallen/matrijzen zit
Ook is de set voorzien van een boormal voor een perfecte montage.

Nou, vind het niet te veel geld hoor,
probeer t zelf maar s te doen voor dat geld :)

Email verzonden met bestelling !

Mvg, Stefan

Ook ik had op een ander forum over de scania 141 gelezen.
Ik heb het 2x via de mail gevraagt maar nog geen antwoord er op gehad.
Ook heb ik een bestelling gedaan, ook hierop nog geen recatie :cry:

Ik hoor net dat mijn bestelling bij een computer crash verloren was gegaan. Probleem is nu opgelost :wink:

Ik heb nog steeds niets gehoord.
Ik ga ''zo'' op vakantie en als ik t/m 20ste niets heb gehoord dan koop ik andere ( michelin poppetjes ).

Ik wacht dus nog even af.
Maarja, mijn outlook kan ik ook niet meer openen :(

Stuur je mailtje even opnieuw! Ik had gisteren een nieuwe gestuurd en gelijk savonds reactie terug.

Groeten,

Kris

Porto te duur..
Tja, maak zelf altijd de afweging,
kan ik zelf voor minder heen & weer rijden.
En, met een 4.0 motor, ben je meestal goedkoper uit met de verzendkosten. ;)
Ook als die iets hoger zijn
Lang verhaal kort, die van mij is besteld,
kan niet wachten tot ie in m'n hebberige handjes is beland !

Stefan

denk dat ik hem ook toch maar aanschaf................. :lol:

T is de moeite ;) gisteren hier door meneer de lompe tnt'er bezorgd..
Vakwerk !
Toch , ondanks andere plannen, binnenkort maar beginnen met het opbouwen van de 2e Scania :)

Stefan

Back