scania R470 van tamiya

jheujjjj hij is er eindelijk, na bijna een maand wachten. ik heb afgelopen vrijdag opgebeld naar de TNT en daar vertelde een medewerker dat hij maandag of dinsdag afgeleverd zou worden. nou dat was gisteren dus ff spannend of ie wel of niet zou komen, maar wat een teleurstelling, maandag werd het dus niet:(. Vanmorgen, spanning en sensatie, wachten, wachten, en nog eens wachten. en ja hoor kwart voor twee was het feest hoor:bday:. ik hoefde zelfs maar €20,66 aan btw en inklarings kosten te betalen:D. Alles gauw uitgepakt, alles was gelukkig compleet. om twee uur vanmiddag is de bouw van dit prachtige schepsel dus begonnen. ik heb nog geen foto's gemaakt maar dat doe ik t.z.t wel.

zie je wel?!! als hij bij de inklaring weg is gaat t allemaal erg snel! haha ik had t zelfde! kon ook me geduld niet meer op brengen en heb even contact gehad!.

ik zou zeggen: succes met de bouw ervan en laat ons mooie foto's zien!!

scania

haha zo ken ik er nog eentje,die bij de brievebus zat uit te kijken naar een unform met een pakkie,
maar neem wel de tijd om hem te bouwen hoor,
het is geen olympische spelen met een stopwatch erbij,
we zien wel graag fotoos van je bouwproces,
succes,
mvg markioo

Mijn pakketje uit China duurde precies 2 weken,en het andere pakketje 4 weken.(terwijl het eerste pakketje 1 dag later als het andere besteld was)

ja ik hoor dat jullie weer eens geluk hebben,
onze vriend van de club heeft zijn volvootje nog steeds niet en das al zeven weken geleden besteld,
hij zit vast bij de douane en wie weet hoelang nog wel.
ze hadden er twee besteld een volvo en een king hauler en die is reeds aagekomen ,maar de volvo blijft achter.

De FH12 van Tamiya?

Moet je is horen bij Albatros in Mechelen.
Heb de mijne daar ook vandaan en hadden ze nog gewoon op stock liggen.

bouwverslag deel 1

Hier de eerste foto's van het bouwverslag.

Het probleem met het sturen heb ik als volgt opgelost:
Ik heb een klein gaatje naast de stuurstang gemaakt en daar het stanggetje van de servo aangemaakt.

Inmiddels heb ik ook de accu houder, de tanks en de kappen aan de zijkant eraan gemaakt.

Wordt vervolgt:D.

Wat kost een Scania van Tamiya gemiddeld?
Eerst maar is beginnen met een RTR setje, of zo goed als.
Wil ook maar beginnen met de Model trucks,

scania rtr

hoi
kijk op tamiya site daar staat een scania rtr die uit gaat komen,
op de batterijen na compleet voor iets van 600 dollar,
zwart of blauw of blauw metallic,
nog geen fotoos beschikbaar,
mvg markioo

weet iemand mischien of je bij de tamiya trailer light set ook nog achteruitrijlichten bij aan kan sluiten?

btw is er nog iemand naar truckstar geweest, ik niet maar heb wel ff bij een viaduct gekeken toen ze terug kwamen.

Ik heb ook bij een grasveld langs de a28 gestaan.eerst 2 uur gereden om daar 4 1/2 uur lang te staan.zat foto's gemaakt maar eigenlijk te veel.HI

Back