E
eddepet156
Guest
De spreekwoordelijke kogel is door de spreekwoordelijke kerk:celebrate:.Ik heb zojuist de Scania R620 6x4 besteld.Nu is het afwachten wanneer hij geleverd wordt.Het was wel een spannende strijd tussen de Scania en de Knight Hauler,maar de Scania is dus als winnaar uitgeroepen.Ik moet er wel bij zeggen met dank aan Wil.Als hij niet met het idee kwam van de servonaut(ik had er nog nooit van gehoord en gelezen)was het de Knight Hauler geworden.Juist omdat je daar dus de ruimte onder de cabine heb om daar de mfu in te bouwen.
Ik heb alleen de truck besteld en nog niet de zender inc de servo's maar mijn broertje heeft nog een servo liggen en die kan ik wel gebruiken.
Wat het precies moet gaan worden weet ik nog niet maar ik ga eens lekker plaatjes en foto's bekijken.Misschien wordt het wel een eigen kleurontwerp.
Uiteraard zal ik in dit topic een verslag(proberen)bij te houden van de truck.Ik moet er tijdens het bouwen wel aan denken om een foto te maken
Hier alvast een voorproefje.Eerlijk van internet gepikt.

Ik heb alleen de truck besteld en nog niet de zender inc de servo's maar mijn broertje heeft nog een servo liggen en die kan ik wel gebruiken.
Wat het precies moet gaan worden weet ik nog niet maar ik ga eens lekker plaatjes en foto's bekijken.Misschien wordt het wel een eigen kleurontwerp.
Uiteraard zal ik in dit topic een verslag(proberen)bij te houden van de truck.Ik moet er tijdens het bouwen wel aan denken om een foto te maken

Hier alvast een voorproefje.Eerlijk van internet gepikt.