Scania R620 6x4

• Topicstarter Topicstarter eddepet156
  • Startdatum Startdatum
E

eddepet156

Guest
De spreekwoordelijke kogel is door de spreekwoordelijke kerk:celebrate:.Ik heb zojuist de Scania R620 6x4 besteld.Nu is het afwachten wanneer hij geleverd wordt.Het was wel een spannende strijd tussen de Scania en de Knight Hauler,maar de Scania is dus als winnaar uitgeroepen.Ik moet er wel bij zeggen met dank aan Wil.Als hij niet met het idee kwam van de servonaut(ik had er nog nooit van gehoord en gelezen)was het de Knight Hauler geworden.Juist omdat je daar dus de ruimte onder de cabine heb om daar de mfu in te bouwen.
Ik heb alleen de truck besteld en nog niet de zender inc de servo's maar mijn broertje heeft nog een servo liggen en die kan ik wel gebruiken.

Wat het precies moet gaan worden weet ik nog niet maar ik ga eens lekker plaatjes en foto's bekijken.Misschien wordt het wel een eigen kleurontwerp.

Uiteraard zal ik in dit topic een verslag(proberen)bij te houden van de truck.Ik moet er tijdens het bouwen wel aan denken om een foto te maken:mrgreen:
Hier alvast een voorproefje.Eerlijk van internet gepikt.

mijn vader heb hem gisteren binnengekregen vanuit hongkong,
duurde volgens mij 2 en een halve week. dus dat is best snel.
heb even snel in de doos gekeken en ziet er nu al mooi uit :cool:

Dat hij er mooi uitziet dat geloof ik graag.Ik ben momenteel aan het uitzoeken of er een F1 team met scania's rijd.Maar ik geloof het niet.Zo niet moet ik iets anders gaan verzinnen:cool:

En ook hier is die inmiddels in bezit :)

Ikke benne blij :P HaHa

@V8-Nielso
Vanwaar uit Hongkong besteld ? hij is ook gewoon leverbaar bij onze zuiderburen.

En ook hier is die inmiddels in bezit :)

Ikke benne blij :P HaHa

@V8-Nielso
Vanwaar uit Hongkong besteld ? hij is ook gewoon leverbaar bij onze zuiderburen.

Ik heb hem dus bij onze zuiderburen besteld.Nu hopen dat de banken hun werk een beetje snel doen,dan kan ik hem ook binnenkort bewonderen.Jammer genoeg kan ik niet vinden of er een F1 team met scania rijd dus zal ik naar iets anders op zoek gaan.

Dat hij er mooi uitziet dat geloof ik graag.Ik ben momenteel aan het uitzoeken of er een F1 team met scania's rijd.Maar ik geloof het niet.Zo niet moet ik iets anders gaan verzinnen:cool:

Hoi eddepet nou ik kan je wel uit de brand helpen hoor, redbull F1 racingteam heeft wel degelijk Scania's ze gebruiken verschillende soorten trucks.
Ik heb er even 2 foto's bij gedaan van hun Scania trucks. Ik hoop dat je er mee geholpen bent. Zie de foto's maar.

EN HIER DE F1 ZELF VOOR HET GEVAL JE DIE OOK WIL MAKEN

Groet Henk.

Nu ik de foto zo bekijk (oja bedankt daarvoor;)) vind ik het wel zonde om de scania daarvoor te gebruiken.In principe is hij heel goed geschikt voor het,jawel daar is hij weer,zware/uitzonderlijk transport.6x4,de pk's,highlinedak.Ook kun je er een koeler achterhangen.
Ik heb nog heel even de tijd om daar over na te denken.

ps.hij is onderweg:mrgreen:

Back