scania r620 6x4

hallo beste modelbouwers
vandaag net mijn nieuwe scania gaan afhalen bij steve en an (hobby papillion) . na een lange tijd van stilte van mij,door de inrichting van de kinderkamer die moest klaar zijn voor ons 2de kindje kan ik nu weer wat verder tijd besteden aan de hobby ( dat raar virus ) waar velen mee besmet zijn .vandaag nog wat beperken tot alle schroeven,boutje's ,... nog wat sorteren en dan rustig proberen er iets mooi's van te maken e .voorlopig nog standaard en met de tijd nog een hoog dak,spiegels,uitlaten ,enz... veranderen als we weer wat euro's over hebben .:p:p

succes met de bouw van je truck , en doe alles op het gemakske das het fijnste aan deze hobby , dat je bezig kunt blijven !! en ik wens je in iedergeval proficiat met de tweede kleine spruit !! , maar pas op met dat besmettelijk virus he ;-)

Gefeliciteerd met de 2de kleine spruit.
En uiteraard met de scania.Ik heb hem zelf ook,is een mooi ding.

@TAZ BEDANKT INVERBAND DE KLEINE SPRIUT NOG 2MAANDEN EN HIJ/ZIJ IS ER . EN JA DAT VIRUS HEEFT MIJ AL TE PAKKEN WAS BEGONNEN EEN PAAR MAANDEN GELEDEN MET DE VOLVO FH .
EN DAAR HET MIJ BEVIEL WORD HET NU DE SCANIA AL VOND MOEDER DE VROUW DA WEL WAT MINDER :( MAAR JA WAT DOE JE ERAAN :rolleyes:

Nee joh:mrgreen: Ik heb het chassis in elkaar en ga even bekijken hoe ik het beste de stuurstang achter de vooras kan krijgen.Is mijn eerste truck dus even puzzelen.Maar aan de foto's op dit forum heb je ook heel veel.

Back