Scania R620 eigen ontwerp

• Topicstarter Topicstarter poppe7322
  • Startdatum Startdatum
P

poppe7322

Guest
Hey hallo,

Graag had ik hier mijn project willen plaatsen over de bouw van mijn tamiya truck. Zoals ik hierboven in het onderwerp al vermelde wordt het een R620 4x2 naar eigen ontwerp met de nodige toeters en bellen uiteraard. Verder zal de truck een zelf uitgevonden transportnaam krijgen. De kleur waarin hij zal gespoten worden is mij nog niet duidelijk geworden wel kan ik zeggen dat er op bijde zijkanten een foto zal geairbrusht worden van de hoofdjes van mijn kindjes, de achterkant wordt ook geairbrusht maar dit is me ook nog niet bekend met welk onderwerp. Regelmatig zal ik hier een update plaatsen met de verdere staat van de bouw, ik dank niet dat jullie hier een bezwaar tegen hebben
icon_mrgreen.gif
. Oh ja nog iets, alle tips zijn welkom!!!

Hieronder enkele foto's van de bouw tot hiertoe:

Tot hiertoe staat de vrachtwagen volledig en elkaar, ik heb hem voorzien van een voorloopige snelheidsregelaar (wordt vervangen door de servonaut m20+). Nu heb ik op deze website (http://www.der-getriebedoktor.de/shop2/) een lichtset gevonden voor men trekker is deze geschikt samen met de module van servonaut m20+ of niet?
hieronder ziet u al een foto hoe hij tot nu toe in elkaar zit

DSC_0054.jpg

DSC_0043.jpg

Mvg, Mattias

hallo
welkom hier op t forum bij de modeltruckers,
en elk bouwverslag/fotoos zijn welkom,
en succes met de airbrush van je scania,
mvg markioo

Hallo Mattias,

HARTELIJK WELKOM OP DIT MODELBOUWFORUM !!!

Veel bouwplezier toegewenst en zien de vorderingen van de Scania R 620 met belangstelling tegemoet.

UPDATE!

Ondertussen heb ik het topline dak van verkerk modelbouw toegestuurd gekregen en gemonteerd op de scania. Nu heb ik juist eens een vraagje; de flappen achteraan van het topline dak komen niet echt overeen met de originele flappen van tamiya, kan iemand bevestigen of dit normaal is zoniet wat kan je er dan aan doen?

Enkele foto's

rctruck002.jpg

rctruck001.jpg

Mvg,

Mattias

hallo
je kan het een beetje warm maken met een fohn en dan het onderste zijfender ombuigen zo ver dat het terug veert en in lijn met de bovenkant staat,
of aan elkaar vastlijmen met aan de binnenkant een stripje kunstof erop,
moet je maar even op google kijken hoe het bij een echte scania eruit ziet
in het echt hebben ze van die beugel/scharnieren erop zitten,
mvg markioo

Back