Scania T143H (Peter en Wil)

Superveel respect voor je bouw kunsten ik lees en kijk vol bewondering mee! Ik hoop dat er in de toekomst een dikke 143 streamline frontstuur komt door jou gebouwd! Echt mooi werk! :worship::worship::worship:

Gisteren was dan de grote dag de Scania cabine is klaar . :banana:
De nieuwe eigenaar kwam hem ophalen !

Hier dan een paar foto`s van de overdracht.

De sleutel word overhandigt

DSCN3945.JPG

DSCN3946.JPG

Links de gelukkige nieuwe eigenaar :feli: :friends: :feli:

De updates gaan uiteraard gewoon door :yes:

.

Demian

Bedankt en ik weet wel zeker dat er een heel mooi chassis onder komt (Opa Wil kennende). ;)
En ja ledjes in het dashboard daar zal hij zelf wel voor zorgen denk ik.
Zo als het er nu uit ziet met zijn plannen zal het een hele mooie trekker worden op de baan . :yes:

Piet

Jij ook bedankt voor het compliment . :) :thumbsup:

Ook de leuk stemmers weer bedankt . :worship: :thumbsup:

.

Hallo,

Gefeliciteerd Opa Wil met de prachtige aanwinst:friends:

Dashboard is( uiteraard ) van hoge kwaliteit Peter. :worship:
Krijgen wij nog update's van het complete interieur?:rolleyes:
Gaat Opa Wil dit verslag straks naadloos overnemen met de verdere plaatsing bouw van zijn truck?

William

Bedankt ik doe mijn best om er iets (moois) van te maken. :)

En wat ik nu ga bouwen. :weetnie:

Luchard

Jij ook bedankt uiteraard. :thumbsup:

De updates gaan natuurlijk gewoon door ,een dashboard zonder stuur hadden ze in die tijd nog niet. :D :rofl:
We zijn nog niet klaar met de bouw. ;) :)

Ja Opa Wil gaat verder met zijn verslag van de Scania T143h . :yes:

Ik denk dat Opa Wil het wel snel bekent gaat maken en laten weten wat hij van plan is met de cabine van de Scania.

vrg. Peter :bye::bye:

Tijdens het lezen van dit verslag heb ik mezelf al een aantal keer afgevraagd wat er zou gebeuren als de bouwkunsten van Peter zouden worden gecombineerd met de bouwkunsten van opa Wil.......
Volgens mij vullen jullie elkaar perfect aan in deze kunst (want wat jullie laten zien is geen hobby meer, maar pure kunst).

Volgens mij wordt het inmiddels tijd dat er iemand een RC dweilmachine gaat bouwen, want anders zijn de toetsenborden niet meer aan te slepen.

Peter, wat een schitterend resultaat en opa Wil, gefeliciteerd met deze aanwinst. Ik ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat.

Da Gum

`` wat er zou gebeuren als de bouwkunsten van Peter zouden worden gecombineerd met de bouwkunsten van opa Wil``

Het antwoord is dat er een auto gebouwd wordt door samenwerking van twee mensen waar van modelbouw een grote hobby is. :rofl: :rofl:

Gelukkig zijn toetsenborden niet zo duur meer . ;):)

Maar wel hartelijk dank voor dit compliment. :worship: :thumbsup:

vrg. Peter

.

Hallo allen

Eindelijk even tijd om te reageren.Allereerst mijn hartelijke dank voor de felicitaties. Echter mijn allergrootste dank gaat natuurlijk naar Peter voor dit schitterende model.:friends: :koud:
Wat er verder mee gaat gebeuren komt later wel aan de orde. Eerst wil ik Peter dit fantastische verslag verder af laten maken. Tot dan zullen we gewoon nog even geduld moeten hebben.

Mvg.Opa Wil

uh Peter, was je zo lekker perfect alles aan het nabouwen. Maar nu sla je ff de plank mis met je fietsstuurtje in de Scania.
Er zit toch echt een ROND stuur in de cabine. Let op ROND.
maar voor de rest een geweldig dashbord.
Sorry moet mijn speciale vest weer aan.

Oh ja nog een tipje voor de kwijlers onder ons. Neem een tablet, daar kan je het mondvocht makkelijker vanaf vegen.

Back