Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Iedere keer dat ik naar het modelbouwforum ga zie ik dat het verslag van de Scania T143H bovenaan de lijst staat. Dat is ook de plaats waar dit verslag thuis hoort.
Wat jij aan ons toont,met een heldere uitleg en met een overvloed aan foto's,dat is werkelijk topklasse.
Een ieder,maar ik ook,moeten jou dankbaar zijn voor dit fantastische verslag.
Ik weet uit ervaring hoe lastig het is om zoiets te bouwen , maar jij laat het er zo makkelijk uitzien.
Heb veel hulp aan de vele foto's om mijn eigen model af te kunnen maken.
Petje af hoor
Lastig dat klopt wel maar met veel geduld blijkt het uiteindelijk toch niet zo heel moeilijk .
Als het niet lukt gewoon weer op nieuw beginnen desnoods 4 of 5 keer tot het wel lukt.
Ik ben blij dat je wat aan de foto`s hebt voor je model ( doe ik toch nog wat goeds voor ander bouwers ).
Maar ik sta elke keer verstelt als ik jou bouwkunsten zie dus plaats maar weer iets dan kan ik ook weer genieten.
Leuk, topbouwers de elkaar ook complimenten geven. Helemaal goed, wat een genieten dit soort verslagen. Voel me net een bouwpakketjesprutser maar dat is ook leuk werk hoor!!!
Vooral doorgaan met dit soort verslagen. We pikken er allemaal wel iets van op.
Overigens de inboedelverzekering dekt geen kwijlschade aan laptop's....
Voor mij is het een leuke hobby en geen wedstrijd om de beste te willen zijn .( wil ik ook niet zijn )
Dus waardeer ik het werk van ander bouwers des te meer en daar kan ik dan weer van leren en genieten .
Probeer eens een badlaken dat kan veel kwijl opvangen en blijft de laptop hopelijk droog .
Marceline
De ledjes zijn 2x5mm. 2.1v 20ma je kan ze overal bestellen hoor !
Beide bedankt voor de complimenten en ook de leuk stemmers uiteraard weer.
In 2008 had hij nog standaard glazen helaas in 2011 niet meer !!!!!!!
Bovendien zie je alleen maar 2 op elkaar en dicht gelijmde lego blokjes dus ???????!!!!!!!!!
Dit is altijd een probleem om iets te verzinnen waar het van gemaakt kan worden.
Na lang zoeken en denken kom je uiteindelijk altijd wel iets tegen wat bruikbaar is .
In dit geval wat het Lego omdat de maat van de steentjes klopte .
Wat ik hier laat zien is ook een beetje bedoeld om andere modelbouwers op ideeën te brengen en dat er van alles mogelijk is met materialen die niet voor modelbouw bedoeld zijn .