Scania T143H (Peter en Wil)

Het is inderdaad weer erg mooi geworden Wil, mooie oplossing voor de speaker en mooie tank.

Heel mooi Wil!

Is dat wel een tankdop met slot? :D
nou Mark300, Opa wil zijn stijl zal het niet aleen met een slot zijn maar met een echt werkend slot......

hij blijft ons verwennen met al dat moois.

stel je eens voor dat Opa Wil samen met Peter (van de cabine) en Charlotte gingen samen werken aan een project......... wat zou dat de overtreffende stap in Modelbouw worden :banana:

Hallo, Wil,

Ik heb je leren kennen via Luchard, hij noemde je als zijn mentor in de modelbouw en verbond dit bouwrapport.

Wat u hier laat zien is absoluut topklasse en ik zou graag slechts 50% van uw vaardigheden hebben. Het is een absoluut genoegen om uw verslag te lezen.

Uw motor is absoluut topklasse. Ik zou het niet schilderen, alleen maar verzegelen met blanke lak, dan kun je het mooie werk beter zien.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Hallo,

@gismow @arm1948

hij noemde je als zijn mentor in de modelbouw

Er is bij het heen en weer vertalen een kleine onduidelijkheid opgetreden.
Ik heb gezegd dat door het bekijken van bouwverslagen van oa. @peter 55 ik heel veel geleerd heb en
dat Peter deze cabine gemaakt heeft en aan metaalkunstenaar Wil overgedaan heeft.
Was het maar waar Wil, dat jij mij alle kunstjes van het metaal werken had bijgebracht.:wave

Daar en ik weer.

Het lichaam wilde afgelopen tijd niet doen wat ik wilde dus even niet in de werkplaats geweest.
Dan maar even stoeien met de elektronica. Omdat ik alles in modules heb gebouwd is dat wat makkelijker.
Binnencabine op de werktafel luidspreker er naast samen met de accu en knutselen maar. Daarna op het chassis geplaatst.
Van dit alles even een filmpje gemaakt:

Volgende week hoop ik weer naar de werkplaats te kunnen gaan.

Mvg.Opa Wil

ziet er erg netjes uit hoop dat het met u gezondheid snel weer beter gaat zo dat we weer van u bouw kunsten kunnen genieten hier op het forum .:bye:

Back