Schaal 1:18

• Topicstarter Topicstarter timk
  • Startdatum Startdatum
T

timk

Guest
Ik ben opzoek naar een 1:18 model. Welke kunnen jullie me aanraden? Ik heb me al ingelezen op de xray m18 maar wil graag wat alternatieven. Er moeten wel onderdelen voor beschikbaar zijn en hop ups. Mijn budget gaat jammer genoeg maar tot 200 euro. Graag de prijs erbij vermelden en de webshop waar ik hem kan bestellen :$ Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan kiezen tussen 4wd en 2wd. 4wd heb je inderdaad de Xray M18, maar ook de M18 Pro en LRP heeft inmiddels volgens mij ook een model uit.
Voor 2wd kom je snel uit bij de Robitronic Scalpel. Leuk wagentje, maar 2wd moet je wel liggen. Heb er zelf ook een gehad.

Voor webshop en prijs; Google is your best friend!

Je kan kiezen tussen 4wd en 2wd. 4wd heb je inderdaad de Xray M18, maar ook de M18 Pro en LRP heeft inmiddels volgens mij ook een model uit.
Voor 2wd kom je snel uit bij de Robitronic Scalpel. Leuk wagentje, maar 2wd moet je wel liggen. Heb er zelf ook een gehad.

Voor webshop en prijs; Google is your best friend!
Het liefst 4wd maar 2 wd is ook geen probleem. Ik zal eens kijken naar de Robitronic Scalpel. Bedankt!

HPI heeft ook nog een 1:18, de Micro RS4. Niet met een cardan as, maar door middel van een snaar 4WD. Indien je interesse hebt, heb er eventueel nog wel 1 te koop. PM me dan maar. Zijn ook nog genoeg hopups voor te krijgen.

Martijn

HPI heeft ook nog een 1:18, de Micro RS4. Niet met een cardan as, maar door middel van een snaar 4WD. Indien je interesse hebt, heb er eventueel nog wel 1 te koop. PM me dan maar. Zijn ook nog genoeg hopups voor te krijgen.

Martijn

De Micro RS4 word niet meer geproduceerd toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen. Wat is een leuk RTR om mee te beginnen?

Back