Schaal printen van lettertjes

Ben bezig met het bouwen van een Bolkow BO-105. Ik wil de orginele bestickering (de hele kleine lettertjes) graag op plakplastic printen, uitsnijden en op de romp plakken waarna ze worden afgedekt met blanke lak.

Weet iemand welke vellen ik hier voor nodig heb voor een standaard A4 inktjetprinter?

Alle info is welkom.

project-rpx-mbb-bo-105-cbs-4-a-7

Grz. Bonechopper.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben bezig met het bouwen van een Bolkow BO-105. Ik wil de orginele bestickering (de hele kleine lettertjes) graag op plakplastic printen, uitsnijden en op de romp plakken waarna ze worden afgedekt met blanke lak.

Weet iemand welke vellen ik hier voor nodig heb voor een standaard A4 inktjetprinter?

Alle info is welkom.

project-rpx-mbb-bo-105-cbs-4-a-7

Grz. Bonechopper.

Dat wordt niet mooi hoor! Zonde van je mooie project.
Ik ben bezig met mijn Agusta Bell 204B en heb een ETS laten maken van de belettering (nomenclature)
hier is een foto'tje ervan.

Binnenkort zal ik foto's van het resultaat plaatsen.

Mijn project: bouwverslag-vario-bell-204-1b

Deze ets is gemaakt door Ralf Schneider in Duitsland, voor zover ik weet de enige ter wereld die die platen levert.
Kijk maar op zijn site Tailormadedecals

Laatst bewerkt door een moderator:
wat je ook kunt doen is bij een sticker boer ze laten zeefdrukken doe ik ook altijd en bij conrad zijn water transfer vellen te verkrijgen voor decals die je in de printer kunt doen.

wat je ook kunt doen is bij een sticker boer ze laten zeefdrukken doe ik ook altijd en bij conrad zijn water transfer vellen te verkrijgen voor decals die je in de printer kunt doen.

De tranfers die je zelf print worden niet mooi, want de kleuren dekken niet echt. Bovendien zal het resultaat na verloop van tijd minder worden. Ook zijn er veel problemen met het opbrengen, zoals luchtbellen, etc.

De zeefdrukstikkers kun je altijd zien zitten onder de blanke laklaag.
Je hebt zo'n schitterend schaalproject. Het zou toch zonde zijn om juist op de details te bezuinigen niet?

Back