Schaalmeeting vergadering sub commissie schaal

Ton van Munsteren

Forum veteraan
PH-SAM
Komt allen.

Ben even zo vrijgeweest om onderstaande KNVVL uitnodiging ook hier te plaatsen.

Misschien zijn er hier op het forum toch een aantal schaalvliegers, bouwers , fans die zouden willen komen kijken/meeluisteren/ of zelfs vragen hebben.

Of beter nog die zich zouden willen aanmelden als JURYLID of jawel als DEELNEMER voor volgend seizoen.

Zie het maar als een schaalmeeting tussendoor gezellig toch.

Heren,

Graag nodig ik een ieder uit om op

16 december om 14:00 te Maarsbergen !!!

de vergadering van de sub commissie schaal bij te wonen.

De agenda van deze vergadering zal er als volgt uit zien:

1. Opening

2. Mededelingen SC

3. Verslag vliegers vergadering 2005

4. Jaarverslag 2006

5. Kandidaatstelling subcommissieleden

6. Pauze

7. Verkiezing subcommissieleden

8. Huldiging kampioenen

9. Wedstrijden 2007

10. Reglementen / CIAM zaken

11. Rondvraag met sluiting

Natuurlijk is de sub commissie hard opzoek naar nieuwe leden, Stef is aftredend, en mensen die volgend jaar de jury(met kilometer vergoeding) taak op zich willen nemen.

Indien jullie nog mensen weten die geïnteresseerd zijn in schaal, jureren dan wel vliegen, graag deze aankondiging doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Ray Struik

Vz Sub Commissie schaal

Ton

Heren schaalvliegers

Wie gaan er komen naar de schaalvergadering (meeting).

Mooie optie om je aan te melden als jurylid of als deelnemer voor volgend jaar.

Ton

Ton van Munsteren zei:
Heren schaalvliegers

Wie gaan er komen naar de schaalvergadering (meeting).

Mooie optie om je aan te melden als jurylid of als deelnemer voor volgend jaar.

Ton

Ton,

Ik ben nog maar een beginner in deze wonderenwereld, dus lijkt mij niet verstandig om mee te doen als deelnemer...laat staan jurylid :D....

Bob,

niet verstandig om mee te doen als deelnemer
Als je redelijk zelfstandig kunt vliegen en een brevet hebt, kun je zeker meedoen aan sportschaal.
Je ARF EXTRA is daarvoor een prima model.
Wil je een keer oefenen of het programma een keer samen doornemen, laat weten gaan we samen een keer oefenen.
Aan jouw de keuze, dus :banana:

laat staan jurylid ....
Vliegen misschien wat lastiger maar statisch beoordelen moet geen probleem zijn.
Je doet de statische beoordeeld met de drie juryleden gezamelijk en gebruikt de documentatie van de bouwer/vlieger.
Aan de hand van die documentatie is het model gebouwd, waarbij het model dus zo goed mogelijk moet gelijken op de documentatie.

Neem aan dat er nog wel een cursus dagje wordt georganiseerd, zou zeggen aanmelden en meedoen.

Heren schaalforulmers KOMT ALLEN en doe mee.

Ton

Allen

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Vanwege een aantal persoonlijke redenen stel ik mijn subcommissie lidmaatschap ter beschikking op de aankomende leden vergadering.

Hierdoor ontstaat de volgende situatie:

-Stef wil tot zijn vertrek naar Curaçao medio juni/juli 2007 zich inzetten voor de subcommissie wat inhoud dat hij bijvoorbeeld statisch kan jureren.
-Gerard mag officieel geen deel uitmaken van een subcommissie aangezien hij ook in het AB van de afdeling zit.

Door mijn vertrek is dus de voortzetting van de subcommissie in het geding. Wellicht is er morgen iemand die het vaandel gaat overnemen zodat het voortbestaan van de subcommissie is gewaarborgd voor de wedstrijden evenals voor een stem in de commissie sportzaken.

Met vriendelijke groeten en tot ziens aankomende vergadering op 16 december te Maarsbergen,

Ray Struik

Ton

Tijdens de vergadering zijn de voorlopige data vastgesteld voor de F4C / Sportschaal wedstrijden:
6 mei, 3 juni, 24 juni en 9 september
De locaties zijn nog niet bekend, maar zullen zodra deze bekend zijn, gemeld worden.

Hugo

De sportvergadering van Belgie is net achter de rug.
De Data voor de wedstrijden, voor het Belgische Kampioenschap:

6 Mei Rozenburg (NL) BeNeLuxcup

27 Mei Dilsen

1 Juli Othee BeNeLuxcup

2 Sept Genk

23 Sept Anthisnes

Hoi Erik, had al gehoord dat de belgische variant benelux elders gehouden zou worden. Enig idee wat voor veld het is, ken je het?

Groetjes,
Gerald

Hoi Gerald,
Vorig jaar ben ik daar voor het eerst geweest, prachtig kort grasveld :!: maar heb slechte herinneringen aan die dag :evil: (crash) maar dat lag zeker niet aan het veld.
De lunch had meer weg van een BBQ en heel netjes verzorgt. :lol:

webside Othee

een fototje van hun side geleend
img8.jpg

Sorry voor de wat late reactie :oops: maar hier zijn de wedstrijd data voor 2007.

- 6 mei Rozenburg, tevens 1e Benelux Cup
- 10 juni BLC Tilburg
- 1 juli Othee ( Belgie) 2e Benelux Cup
- 23 september Vlb Deelen

25 maart Jury en Deelnemers bijeenkomst Vlb Deelen.
NB: deelnemrs vlb Deelen tijdig (twee weken van te voren) opgeven.

Wat betreft de bijeenkomst op 25 maart te Deelen:
Deze zal gericht zijn op de wijzigingen van de reglementen voor 2007.
Tevens is deze meeting bedoeld als jury en deelnemers cursus, voor zowel statisch als vliegend.
Lekker samen kletsen over de reglementen en de wedstrijden.
Daarbij worden 1 of 2 modellen neergezet, om de statische beoordeling is door te nemen en om van te leren.
En als het weer meewerk !!! gaan we ook nog een paar rondjes vliegen, om de figuren door te kunnen nemen.

Wie doet er mee.

Ton

Back