Schaalrompen logo 10?

Zijn er eigenlijk veel schaalrompen voor de logo10? Ik heb wel een Airwolf/Bell222 gezien, maar zijn er bijvoorbeeld ook jetrangers?

Groeten,

Kris

Je kan hem wel in de meeste 30 size rompen persen. Je moet dan wel gebruik maken van de stretch tailboom upgrade.

Ah oke. Alshet vliegen met de hummie bevalt wil ik er ook nog een logo bij hebben en graag met een schaalromp. 3D vind ik maar niks. Wel erg knap enzo maar een mooie schaalheli en het bijbehorende ''schaalvliegen'' vind ik mooier. Dus vandaar deze vraag.

Tja, misschien is het verstandiger om een heli aan te schaffen die speciaal bedoelt is voor schaalrompen zoals de Vario's.
Of (als je bij elektro wilt blijven) Ik denk dat een Logo 16/20 beter in een standaard schaal romp zal passen.

Tja, als je klein wilt kan je ook eens kijken naar de ECO 7. Die zit standaard in een jetranger romp

Standaard Logo 10 heeft 500 mm bladen. Je hebt een "stretched tail boom kit" waar je de lengte van de bladen en de staart kunt verlengen zodat die wel in die schaal body past.

Oke bedankt. Enig idee waar ik die stretched tail boom kit kan krijgen? Zie hem niet bij helihobby? Of moet je zoiets zelf maken?

Ah ik had de long tail boom upgrade gezien. Dat is dus nog iets anders. 32 dollar valt best mee. Bedankt voor je antwoorden. Binnenkort maar eens een logo+schaalromp aanschaffen.

Kan je al vliegen eigenlijk?

Anders kan je beter eerst alleen een logo kopen. Zonde als je een schaal romp prakt :(

Ik heb een brushless hummie en daar ga ik eerst zelf mee aan het stoeien (wacht nog op de laatste onderdelen van E-Heli). Als het bevalt koop ik een logo+schaalromp. Waarschijnlijk neem ik dan ook vliegles als ik nog niet goed kan vliegen :D Heb jij eigenlijk een brevet aangezien je jezelf hebt leren vliegen?

KriZZ zei:
Heb jij eigenlijk een brevet aangezien je jezelf hebt leren vliegen?
Nee, maar een brevet stelt ook niet zoveel voor hoor. Is gewoon een paar figuurtjes hoveren landen en opstijgen. Ik geloof dat je niet eens nose in hoeft te kunnen hoveren.

Brevet is meer een bewijsje dat je gecontroleerd kan hoveren, Beetje manoeuvreren, landen en op stijgen.

Aha maar ik vroeg het me gewoon af omdat je anders misschien niet mocht vliegen op de helimeeting of dat er veel mensen wat van zouden zeggen.

Ja dat is wel een mooi rompje. Maar voor die prijs 8O zal wel voor een kleinere heli wezen. Bedankt hoor dat je nog even rond gekeken hebt :D

Back