Schaalrompen voor TREX 700 met filmpje

Verbaasd mij dat hier nog niets staat over evt schaalrompen voor de trex 700.
Waar deze te krijgen zijn en wat de ervaringen zijn.
Ik ben van plan mijn trex 700N van deze Thunder Tiger A109 Agusta romp te voorzien.
Heeft iemand daar al ervaring mee opgedaan en heeft iemand nog suggesties.

RCH_Winter08_007_img001.jpg

720WMjBEowo[/media] - Raptor 90 Agusta A109 Thunder Tiger Mooie beelden vanaf 1.32 minuten

Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen denkt dat Trex-en alleen maar voor 3D kunnen. Maar waarom zou je er idd geen scale romp omheen kunnen zetten? Als je de afstand weet van de hoofdrotor as tot de staartrotor dan kun je al wat maatvoering bepalen. In principe zouden meerdere .60-90 rompen van Vario moeten kunnen passen.

Op de site van TT staat dat dit voor een 50 size heli is.
Er staan ook 4 modellen voor de 90 size heli.

Heb je dat bekeken of niet?

Op de site van TT staat dat dit voor een 50 size heli is.
Er staan ook 4 modellen voor de 90 size heli.

Heb je dat bekeken of niet?

Deze agusta romp is voor de raptor 90.Past ook om de trex 700.
Ik heb de andere rompen ook bekeken.
Maar zal pas van de winter gaan bestellen.Eerst heb ik nog een ander projekt....(PC9 black horse )

Scale Rumpf , Eleganz in Vollendung
Mit dem Thunder Tiger Scale-Rumpf machen Sie Ihren Raptor 90 zum Schmuckstück. Der edle GFK Rumpf besticht mit
exzellenter Verarbeitung, vorbildgetreuen Details und einem außergewöhnlichen Flugbild. Der fertig lackierte Rumpfbausatz
wird mit Einziehfahrwerk und vielen Scale-Beschlagsatzteilen wie Scheibenwischer, Antennen Trittstreben etc. ausgeliefert.
Machen sie Ihren Raptor 90 zum einzigartigen Modell und genießen Scale-Modellbau in Vollendung.

Features:
- Fertig lackierter GFK Rumpf
- Einziehfahrwerk im Lieferumfang
- Perfekt für Raptor 90 und RC-Heli Modelle gleicher Baugröße
- Alle Scale-Beschlagsatzteile wie z.B. Antennen, Trittstreben, Scheibenwischer etc. im Lieferumfang enthalten
- Detailgetreuer Dekorbogen

Technische Daten:
Rumpflänge: 1660mm
Breite: 360mm
Höhe: 340mm
Gesamtgewicht: 6450g

Back