Schaalwedstrijden

Hallo allemaal,
We willen dit jaar met een vijftal personen deelnemen aan Belgische Schaalwedstrijden.
Wie van jullie doet al competitie in bouwen en vliegen?
mvg
Michel

Beste, ik ben coördinator voor België in Schaalhelikopter vliegen. En heb zelf een MD900, EC135, Airwolf, R22 en Bell Huey op de planken staan.
Ken je de link al waar je alles kan vinden ivm met Schaalheli's?
F3C Activitities in Belgium and elsewhere. — Belgian Aeromodelers League website

Voor 2009 gaan we het schaalprogramma nog wat aanpassen maar dat komt er over een week op. Ook te vinden op bovenstaande link.

26 april is een initiatiedag voor piloten en jury, in Nijvel. Van harte welkom natuurlijk. En daar zullen we het eens haarfijn uitleggen allemaal. Ik verwacht eigenlijk heel wat volk.

Enjoy the Club!
Guy

Schaal heli

Hoi Demaic, ik ben nieuw op deze site en ben ook begonnen met schaal heli's.
Ik ben van plan om mee te doen met een Vario BO. Ik heb tot heden gevlogen met een Hirobo shuttle (niet lachen aub !) en een Excel Graphite. Vlieg al goed rond, nose in enzo maar nog geen acro. Acro interesseert me eigenlijk niet zo fel.
Mijn interesse ligt meer in schaal heli. Als de Bo klaar is begin ik aan mijn Schweizer 300 voorzien voor een 2takt mechaniek.

Ik ga zeker meedoen aan het heli treffen in de SMAC op 23 mei.
Ben daar vorig jaar gaan kijken en het was echt de moeite. Goed georganiseerd en heel veel mooie schaal heli's gezien. Ik zou zeggen 'the place' om contacten te leggen.
Het schijnt dat er een aantal schaal freaks zitten in de SMAC.

Tot horens

Hoi Demaic, ik ben nieuw op deze site en ben ook begonnen met schaal heli's.
Ik ben van plan om mee te doen met een Vario BO. Ik heb tot heden gevlogen met een Hirobo shuttle (niet lachen aub !) en een Excel Graphite. Vlieg al goed rond, nose in enzo maar nog geen acro. Acro interesseert me eigenlijk niet zo fel.
Mijn interesse ligt meer in schaal heli. Als de Bo klaar is begin ik aan mijn Schweizer 300 voorzien voor een 2takt mechaniek.

Ik ga zeker meedoen aan het heli treffen in de SMAC op 23 mei.
Ben daar vorig jaar gaan kijken en het was echt de moeite. Goed georganiseerd en heel veel mooie schaal heli's gezien. Ik zou zeggen 'the place' om contacten te leggen.
Het schijnt dat er een aantal schaal freaks zitten in de SMAC.

Tot horens

Hoi Aifly,
Als u wilt kan u starten met competitie Heli "Schaalvliegen".
Samen Guy Vanderschelden mogen we op onze "helimeeting" op 23 mei 2010 een nationale wedstrijd laten doorgaan.Ik vermoed dat er talloze prachtige semi-schaal helis willen gepresenteerd worden!
Ikzelf ga deelnemen met mijn oude Schweitzer ( nu omgebouwd naar electro).
Komt gerust vrijblijvend af en probeer het eens.

grtz

Back