Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is dit wel in Japan? Vlak voor de tweede start lijkt het of ik iemand hoor zeggen: "Fabelhaft"...
Zeker bij het tweede filmpje hoor je de prop het gras 'maaien'.Oh nee, lijn met een keerrol.
Simpel maar werkt perfect.
Johannes
Misschien zie ik de afmetingen niet goed maar deze propeller aandrijven met
2 à 2,5 kW heeft volgens mij geen zin.
Johannes
Laat ik voorop stellen dat ik het ook niet 'weet'. Ik interpreteer wat ik zie.Dirk, je zult wel gelijk hebben maar als ik (tweede filmpje) de start van de Ka-8 bekijk snap ik iets totaal niet. Na ca. 25 sec. geeft hij kort volgas en het toestel beweegt niet. Na ja je ziet natuurlijk allen maar een stukje van het toestel. Misschien houd iemand het toestel vast aan de staart.
Ha, ha dat wordt vooral gedaan bij vliegtuigen met brandstofmotoren.
Na ja, een lijn zie ik ook niet.
Eh,.... misschien heeft het dolly een aandrijving.
Johannes
Laat ik voorop stellen dat ik het ook niet 'weet'. Ik interpreteer wat ik zie.
Ik zie op 0:25 ook geen beweging, maar vasthouden (als bij brandstofmotoren) is natuurlijk goed mogelijk. Ik doe ook altijd even een motorcheck. Bij mij gaat de motor altijd over een 3-standen-schakelaar. Standje 1 is net voldoende power om op hoogte te blijven. Dat standje gebruik ik meestal om te testen of de motor het doet. Flink minder power dus. Zoiets zou die Chinees(?) ook gedaan kunnen hebben.
Aan de andere kant, een elastiek of lijn via keerrol houdt die beweging niet tegen. Dan zou hij nog steeds de neiging hebben voorover te kantelen.
Ik vermoed dat hij werd vastgehouden aan zijn staart.
Gr. Dirk.