Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb van de baas een iPad gekregen. Het forum komt op dit ding als mobile versie op mijn scherm. Ik wil graag de normale versie bekijken. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
mrblobby; zei:Enige waar ik nu nog mee zit is dat de Ipad safari als default browser blijft zien. Even snel een linkje vanuit de email opnenen naar MBf zit er dus nog steeds niet in.
Enige waar ik nu nog mee zit is dat de Ipad safari als default browser blijft zien. Even snel een linkje vanuit de email opnenen naar MBf zit er dus nog steeds niet in.
Hallo allemaal en de Moderator in het bijzonder.
Ik heb ook een IPAD endat bevalt best, behalve dan het niet werken van Flash en dingen als mobile websites maar dat komt goed. (verwacht ik)
Ik heb een simpeler vraag. Ik wil inloggen op mijn Ipad en ben mijn wachtwoord vergeten. Ik sta normaal altijd ingelogen en hoef dat ds nooit te doen. Is het wchtwoord te achterhalen zonder het "te vergeten"en verplicht veranderen??
Niet dat dit de beste plaats is voor je vraag (iphoneclub.nl forum heeft vast antwoorden hierop)
Hallo allemaal en de Moderator in het bijzonder.
Ik heb ook een IPAD endat bevalt best, behalve dan het niet werken van Flash en dingen als mobile websites maar dat komt goed. (verwacht ik)
Ik heb een simpeler vraag. Ik wil inloggen op mijn Ipad en ben mijn wachtwoord vergeten. Ik sta normaal altijd ingelogen en hoef dat ds nooit te doen. Is het wchtwoord te achterhalen zonder het "te vergeten"en verplicht veranderen??