Zoals de tittel zegt.
Ik heb mijn piccolo weer bij de kraag genomen en het piccoboard vervangen door een ontvanger, Castle Creations Thunderbird 6 regelaar voor de staart.
De gyro is een MS-44 ( die had ik nog)
In HH lijkt het wel te werken, en ben nu bezig met de gain mode en revo mix in te stellen.
Maar nu heb ik een probleem met het overschakelen tussen de 2 modi.
Opstarten gaat in HH en vol links initialiseert de staart esc.
Van HH naar normaal lijkt vlot te gaan, maar omgekeerd terugkomen van normaal naar HH. Dat geeft een zwieper aan de staart. De enige verklaring dat ik eraan kan geven is dat de mix niet gelijktijdig zouden inspringen maar ze zitten op dezelfde knop geconfigureerd
norm, idl1&2 = HH + 0
idl3= gainmode + revo
De zender is een FF9.
Alle tips zijn welkom.
Ik heb mijn piccolo weer bij de kraag genomen en het piccoboard vervangen door een ontvanger, Castle Creations Thunderbird 6 regelaar voor de staart.
De gyro is een MS-44 ( die had ik nog)
In HH lijkt het wel te werken, en ben nu bezig met de gain mode en revo mix in te stellen.
Maar nu heb ik een probleem met het overschakelen tussen de 2 modi.
Opstarten gaat in HH en vol links initialiseert de staart esc.
Van HH naar normaal lijkt vlot te gaan, maar omgekeerd terugkomen van normaal naar HH. Dat geeft een zwieper aan de staart. De enige verklaring dat ik eraan kan geven is dat de mix niet gelijktijdig zouden inspringen maar ze zitten op dezelfde knop geconfigureerd
norm, idl1&2 = HH + 0
idl3= gainmode + revo
De zender is een FF9.
Alle tips zijn welkom.