Bij zogenaamde vol-GFK modellen zit de scharnierlijn van hoogteroer en aileron aan de bovenkant. Als het roer naar beneden beweegt wordt het roer als het ware kleiner (de voorlijst verdwijnt in de vleugel). Als het roer omhoog beweegt wordt het roer groter (er ontstaat een spleet).
Ik vraag mij nu af af ik voor de uitslagen naar boven en naar beneden om deze reden niet dezelfde grootte hoor te nemen.
Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
Welke uitslagen hebben jullie Leviosa-vliegers geselecteerd?
(Bij mij betreft het de ABBRA waarvan denk ik de vleugel gelijk is aan die van de Leviosa)
Ik vraag mij nu af af ik voor de uitslagen naar boven en naar beneden om deze reden niet dezelfde grootte hoor te nemen.
Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
Welke uitslagen hebben jullie Leviosa-vliegers geselecteerd?
(Bij mij betreft het de ABBRA waarvan denk ik de vleugel gelijk is aan die van de Leviosa)
Laatst bewerkt: