waarschijnlijk vertekend de foto, grote wielen aan de voorkant, kleintjes achter, breder aan de voorkant.Mooie mal en zeker handig.. Maar zitten je rolpaard en van het kanon wel goed in elkaar? Ik dacht op de foto te zien van niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
waarschijnlijk vertekend de foto, grote wielen aan de voorkant, kleintjes achter, breder aan de voorkant.Mooie mal en zeker handig.. Maar zitten je rolpaard en van het kanon wel goed in elkaar? Ik dacht op de foto te zien van niet.
Mooie mal en zeker handig.. Maar zitten je rolpaard en van het kanon wel goed in elkaar? Ik dacht op de foto te zien van niet.
Je kan beter ff aangeven wat er fout is....Mooie mal en zeker handig.. Maar zitten je rolpaard en van het kanon wel goed in elkaar? Ik dacht op de foto te zien van niet.
(ik zie dat het al is opgelost, was net te laat met mijn post)Je kan beter ff aangeven wat er fout is....dan is dat duidelijk.
Ik heb mijn post even verduidelijkt met een illustratieJe kan beter ff aangeven wat er fout is....dan is dat duidelijk.
Ik was nog op zoek naar een afbeelding om bij te voegen toen er al wat reacties kwamen(ik zie dat het al is opgelost, was net te laat met mijn post)
en er komen nog twee rijen erop.Kijk, het wordt al een gevaarlijke tegenstander zo te zien.![]()