Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar moet erg goed opletten want een fout is bij mij snel gemaakt
De Engelsen hadden dan weer normaal geen volle bodemplaat. Dus continentale bodem met Engelse zijkanten, daar weet zu Montfeld vast geen raad mee, Maar wij draaien daar onze hand niet voor om.dit zou de engelse uitvoering zijn, de hollandse had een rechte onderzijde van het rolpaard.
Walter, je kunt ook een van de twee pootjes afknippen, het oogje modificeren met een punt tangetje en dan gaat het ook als een tierelierbij de 7p bouwdoos zitten oogpennen met twee pootjes, weet iemand een trucje hoe je die met fatsoen in een gaatje krijgt?
Toch zeker bij de kanonnen is het hout waar de pen in moet vrij dun dus kun je geen groot gat boren. Ben bezig geweest met een
punttang zodat er wel enige pennen op hun plek zitten maar het werkt niet lekker.![]()
de kanonnen staan niet vuurklaar vanwege de grote kans op stoten en loskomen van de kanonnen.De romp ziet er mooi uit Walter, maarre zouden de kanonslopen nog iets verder naar buiten komen? zo brand het mondingsvuur de poorten weg![]()
zou het niet lastig worden om eerst heel de romp te bouwen om daarna de dekken erin te proppen? Het idee dat de kanonnen vuurklaar moeten staan zie ik zowiezo niet.Zo lang je aan de romp werkt zou ik de kanonnen ff opbergen, dan kan er ook niets kapot gaan![]()
Het idee dat de kanonnen vuurklaar moeten staan zie ik zowiezo niet
In principe maakt het eigenlijk helemaal niet uit hoe ver de kanonnen door de luiken steken, de meeste bouwers van modelschepen laten het geschut zien terwijl dit volledig is uitgereden, maar dat hoeft dus niet. Dit werd tenslotte alleen gedaan tijdens het gebruik wanneer ze gereed waren om te vuren. M.a.w. zoals Walter het heeft gedaan kan het ook, het is maar net wat je zelf mooier vindDe romp ziet er mooi uit Walter, maarre zouden de kanonslopen nog iets verder naar buiten komen? zo brand het mondingsvuur de poorten weg![]()