schema electro Frans Naerebout

Discussie in 'Schipperscafé' gestart door mslb Atla, 11 nov 2019.

  1. mslb Atla

    mslb Atla

    Lid geworden:
    1 jan 2014
    Berichten:
    100
    Locatie:
    Veghel
    Collega,s bouwers goede avond
    Wie heeft er voor mij een copy van een electo schema van de boeienlegger Frans Naerebout en ik bedoel de
    totaal schema zowel alle verlichting en de boeienkraan
    Moet voor het copy ik iets verschuldig zijn is dat goed wandt voor niks gaat de zon op.
    Hoop dat het luk en jullie mij kunnen helpen met Vr.Gr Ton ATLA
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. k-k

    k-k Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 jul 2012
    Berichten:
    13.039
    Locatie:
    Oostvoorne
    Dat is wel een gewetensvraag Ton. De enige die het kan hebben/weten is de bouwer. Heeft of weet de vorige eigenaar niets? Gr. Klaas
     
  3. mslb Atla

    mslb Atla

    Lid geworden:
    1 jan 2014
    Berichten:
    100
    Locatie:
    Veghel
    Ha Klaas goede avond Nee waar ik de boot van heb gekocht weet ook niet meer wie de bouwer is of hij wil het niet zeggen heb er ook weinig contact mee. Maar Klaas de NVM heeft wel tekeningen ook speciaal van het electro schema maar die speciale tekening kost bijna 30 euro ben alleen benieuwd of dat de oginele tekening is. Weet niet of deze totaal van tekening is gebouwd de vorigge eigenaar is door ruil. Maar zal morgen eens kontakt nemen met de NVM en die is vragen naar de schema tekening.
    Klaas hou je op de hoogte je hoor van mij. Oja mijn waterlijn RHD 2 is bijna klaar moest er iets aan veranderen. FF een rust periode in genomen mijn handen gingen te veel pijn doen door atrose maar kom weer goed. Klaas groetjes van deze kant Ton ATLA
     

Deel Deze Pagina